#1 Skrevet August 18, 2007 Vil ha rallye-fronten på golfen min, men vanskelig og dyrt å skaffe,... Så jeg lurte på om Corrado hovedlyktene er like som rallyelyktene=? Hørt det er blitt gjort før... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2007 De er ikke like, linser har de heller ikke... Går nok an å lage til noe, men om det blir pent eller bra, vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2007 Jeg holder på å lage corrado front på golfen min...Skal begynne å modifisere fronten etter jobb på mandag så kan slenge opp noen bilder da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2007 Vil ha rallye-fronten på golfen min, men vanskelig og dyrt å skaffe,...Så jeg lurte på om Corrado hovedlyktene er like som rallyelyktene=? Hørt det er blitt gjort før... har et par rallye lykter liggende noen avknekte fester men... send pm om intressert(for jeg glemmer nok å sjekke denne tråden) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2007 synst jeg har sett komplett ombyggingskit til corrado lykter på en norsk nettbutikk et sted.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2007 Her har du oxo noen som er ganske fine! http://www.in-pro.de/shop/images/artikel/gross/3655m.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...