Hellakkering A6 2001 mod????

Anbefalte innlegg

Har en A6 2001 mod. Var å fikk pris på lakkering av støttfangere og sideskjørt slik at bilen ble hellakkert. Men dem ville ikke gi garanti på lakkeringen av sideskjørtene siden dem var laget av plast.

Dem mente det at lakken ikke ville vare lenge. Lurer på om andre her som har erfaring med hellakkering??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bør ta høyde for slitasje rundt hjulbuene i forhold til lakkert plast\glassfiber..

Dette kan forebygges med skvettlapper eller tykk gjennsomsiktig folie..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hellakkert min for ca 1,5 år siden, og har ingen problemer med at lakken ikke sitter. Go for it!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva må du ut med for lakkeringa? Vurderer å lakke ned a6n jeg og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer også hva du måtte betale?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er også nedlakkert. Ble gjort for 3 år siden. Sitter som et skudd. Ikke noe problem. Lakkerer blander "noe" i lakken for å få den mer elastisk på en alle annen måte. Av den grunn sitter også lakken som den skal på "bevegelige" gummidetaljer eks.vis lista som sitter på døra.

 

Bilen blir mye penere etter lakkering. Mere helhet, lavere visuelt tyngdepunkt etc...(se vedlagt bilde hvorav min nedlakkerte er den bakerste)

 

Kristian.

Sommerferie 2007 1062.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte 6000 for lakkering helt ned, med hellakkering av framfangeren. Vet ikke hvor mye prisene har steget siden da... Han som lakkerte hos meg var ikke den billigste, men han garanterte meg at lakken skulle sitte! Jeg hadde også hørt at det kunne være problemer med å få lakken til å sitte, og fikk det til svar hos en annen lakkerer jeg var til først. Det ble bra til meg ihvertfall, så hvis du får tak i en seriøs lakkerer tror jeg ikke at dette er noe problem... Å du ser jo forskjellen på bildet over her, det er verdt hver krone!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten Kristian: Meget pen bil, perfekt senket etter mine øyne!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javisst er det verdt hver krone ! Bedre å betale litt mer for å få det helt bra. Har jo sett de bilene som er nedlakkert med ikke fullt så bra resultater....

 

Lakka ned en Passat jeg hadde tidligere på samme måte. Satt som et skudd det også, og gjør det vel egentlig fortsatt. Den bilen ble lakka ned i 2001.

 

Kristian.

Sommerferie 2007 1082.JPG

Passat22.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk pris på lakkering av nedre fangere foran og bak + kanalskjørt på 3500 - 4000 kr hvis jeg demonterte delene selv.Noen som har gjort dette før? Har hørt at det skal være enn del skruing

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.