#1 Skrevet August 19, 2007 Jeg kjøpte en vagcom kabel for en stund siden, og denne fungerer til enkelte ting, men når jeg f.eks. vil endre språket i displayet på kjørekomputeren, og trykker på save, får jeg melding om at jeg må ha en registret/aktivert versjon for å kunne gjøre dette. Noen som vet hvordan dette kan gjøres ? Finnes det en crack for slikt, eller ? /Roar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2007 det er strengt ULOVLIG å cracke vagcom og andre vag programmer!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2007 Når ble vagcom et vagprogram? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2007 Er så enig med trådstarter. Må jo være mulig med en crack på dette. Endel på dette forumet er ganske så skinnhellige med at detet skal ikke deles, men at alle skal kjøpe fullversjon selv. Tror nok at mangen av disse samme personene sitter på andre programmer på pc'en som er "lånt" av naboen eller lignende. Vagcom har aldri vært noe annet en ett program for å hente ut vag sine koder, så dette er langt fra noe vag produkt. Tror vi er flere som hadde kunnet hatt bruk for å kunne lese og slette litt feilmeldinger iblandt, uten å måtte punge ut med masse penger for noe vi har bruk for "once in a wile", så for å stille samme spørsmål, finnes det noen crack til dette, eler noen som gladelig deler ut sitt program med lisens??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2007 Når ble vagcom et vagprogram? formulerte meg feil der, mente at det er en lisens på dette akkuratt som på vag sine programmer(etka feks) og derfor ulovlig å cracke/piratkopiere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2007 VagCom er et lisensiert program og ethvert forsøk på å knekke/dele kode/lisens er i strid med norsk lov og dermed også forumets regler. Ethvert forsøk på å dele slike ting vil bli slått ned på umiddelbart og uten unntak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 19, 2007 Hvordan har dere tenkt å skille mellom de ulike tingene som er i strid med norsk lov her på forumet da? Som f.eks folk som forklarer hvordan man ungår toll fra utlandet og hvordan man må få skrevet kvittering for å få lavere mva? Det finnes utallige eksempler her på forumet. Synes å "slått ned på umiddelbart og uten unntak" blir litt vel overdrevet. Bare mine tanker da.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 19, 2007 Hvordan har dere tenkt å skille mellom de ulike tingene som er i strid med norsk lov her på forumet da? Som f.eks folk som forklarer hvordan man ungår toll fra utlandet og hvordan man må få skrevet kvittering for å få lavere mva? Det finnes utallige eksempler her på forumet. Synes å "slått ned på umiddelbart og uten unntak" blir litt vel overdrevet. Bare mine tanker da.......... Hvis du ser innlegg som er i strid med norsk lov så er det bare å rapportere det så vil noen gjøre noe med det. Det er så vidt meg bekjent ikke ulovlig å fortelle at toll og avgifter blir lavere hvis fakturasummen er lavere. Det er den som i praksis reduserer fakturaen for å få lavere avgifter som bryter norsk lov. Det er derimot i strid med norsk lov å dele lisenskode på et beskyttet program. Det er også ulovlig å dele ut dette programmet. Regner med at du ser forskjellen på disse tingene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 19, 2007 til trådstarter, bruk google. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 19, 2007 Hvis du ser innlegg som er i strid med norsk lov så er det bare å rapportere det så vil noen gjøre noe med det. Det er så vidt meg bekjent ikke ulovlig å fortelle at toll og avgifter blir lavere hvis fakturasummen er lavere. Det er den som i praksis reduserer fakturaen for å få lavere avgifter som bryter norsk lov. Det er derimot i strid med norsk lov å dele lisenskode på et beskyttet program. Det er også ulovlig å dele ut dette programmet. Regner med at du ser forskjellen på disse tingene? Så hvis du leser trådstarter sitt spørsmål, så er det opp til han å bruke en evt crack som noen andre formidler til han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 19, 2007 Så hvis du leser trådstarter sitt spørsmål, så er det opp til han å bruke en evt crack som noen andre formidler til han. En utdeling av programvare/kode/crack eller hva du måtte velge å kalle det er i strid med norsk lov, og det er jeg ganske sikker på at du vet utmerket godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 19, 2007 En utdeling av programvare/kode/crack eller hva du måtte velge å kalle det er i strid med norsk lov, og det er jeg ganske sikker på at du vet utmerket godt. Det jeg mente var formidling av hvordan man får tak i det eller hvor. Ikke direkte formidling. Ett kjapt søk her på forumet på "crack" viser at her er det ymse "formidling".... Men vi legger temat dødt...... ikke meningen å fornærme noen som gjør jobben sin:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 19, 2007 Det jeg mente var formidling av hvordan man får tak i det eller hvor. Ikke direkte formidling.Ett kjapt søk her på forumet på "crack" viser at her er det ymse "formidling".... Men vi legger temat dødt...... ikke meningen å fornærme noen som gjør jobben sin:-) Ingen som blir fornærmet når det stilles spørsmål, langt i fra...og i hvert fall ikke mer enn et par minutter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 19, 2007 Men det er ingen som har svart på hvordan dette kan gjøres på lovlig måte !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 19, 2007 Det finnes ikke noe svar på det, foruten å kjøpe en orginalkabel feks fra bildiagnose.no eller odb2.no I orginalkabelen så ligger lisensen innebygget slik at du bare trenger å laste ned softwaren fra ross-tech. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...