#1 Skrevet August 19, 2007 noen som vet hva disse felgene heter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2007 Er ikke dette Alessio eller Mas Italy eller hva dom heter a ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2007 jeg vet ikke... men sånne skal jeg ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2007 ser ikke ut som det er noen av di... værtfall ikke utifra det jeg har funnet :\ http://www.globalautoshop.com/wheels/masitaly.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2007 opp !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 2, 2007 ikke veit jeg hva de heter, men så sykt kul ut den audien da!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 2, 2007 ikke veit jeg hva de heter, men så sykt kul ut den audien da!!!! enig! vært familie bil det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 2, 2007 Lorinser RS6 heter de vel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 2, 2007 de var rå, noen norske som tar inn de felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 2, 2007 takker! =) !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...