#1 Skrevet August 19, 2007 Hallo folkens.. Noen som vet hva som er forskjellen på S-Line og Ambition understell på en 8P? Bilen har S-Line interiør og åpenbart S-Line understell. Interiøret ser jeg jo er OK men hva er forskjellen på understellet? Er det en vanlig A3 som har sportsunderstell eller er det annerledes i forhold til Ambition...kjønner ikke helt jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2007 Hallo folkens.. Noen som vet hva som er forskjellen på S-Line og Ambition understell på en 8P? Bilen har S-Line interiør og åpenbart S-Line understell. Interiøret ser jeg jo er OK men hva er forskjellen på understellet? Er det en vanlig A3 som har sportsunderstell eller er det annerledes i forhold til Ambition...kjønner ikke helt jeg? En A3 med S-Line har et eget understell som senker ca 25mm ut i fra originalt. En A3 Ambition leveres med sportsunderstell som senker ca 15-20mm mer enn originalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2007 En A3 med S-Line har et eget understell som senker ca 25mm ut i fra originalt. En A3 Ambition leveres med sportsunderstell som senker ca 15-20mm mer enn originalt. Ok, er det stivere oppsett også eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2007 Ok, er det stivere oppsett også eller? S-Line understellet er noe stivere enn originalt sportsunderstell ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2007 Takker for svarene Inge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2011 Passer S-Line fjærer og dempere rett på en A3 8P med Ambition vanlig sportsundersell? Og er det andre ting som er forskjell fra S-Line understell til vanlig sportsunderstell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...