Forskjell på S-Line og Ambition understell??

Anbefalte innlegg

Hallo folkens..

Noen som vet hva som er forskjellen på S-Line og Ambition understell på en 8P?

Bilen har S-Line interiør og åpenbart S-Line understell. Interiøret ser jeg jo er OK men hva er forskjellen på understellet?

Er det en vanlig A3 som har sportsunderstell eller er det annerledes i forhold til Ambition...kjønner ikke helt jeg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo folkens..

Noen som vet hva som er forskjellen på S-Line og Ambition understell på en 8P?

Bilen har S-Line interiør og åpenbart S-Line understell. Interiøret ser jeg jo er OK men hva er forskjellen på understellet?

Er det en vanlig A3 som har sportsunderstell eller er det annerledes i forhold til Ambition...kjønner ikke helt jeg?

En A3 med S-Line har et eget understell som senker ca 25mm ut i fra originalt. En A3 Ambition leveres med sportsunderstell som senker ca 15-20mm mer enn originalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En A3 med S-Line har et eget understell som senker ca 25mm ut i fra originalt. En A3 Ambition leveres med sportsunderstell som senker ca 15-20mm mer enn originalt.

Ok, er det stivere oppsett også eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, er det stivere oppsett også eller?

S-Line understellet er noe stivere enn originalt sportsunderstell ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svarene Inge...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer S-Line fjærer og dempere rett på en A3 8P med Ambition vanlig sportsundersell? Og er det andre ting som er forskjell fra S-Line understell til vanlig sportsunderstell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.