#1 Skrevet August 19, 2007 Lurer på hva slags innpress dette må være for at det skal gå. Bilen er senket ca 40 mm mener jeg. Noen med erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2007 Lurer på hva slags innpress dette må være for at det skal gå.Bilen er senket ca 40 mm mener jeg. Noen med erfaringer? 9x16 på Polo med 40mm fjærer kommer til å se helt rart ut, så brede hjul krever gewinde. I tillegg må du valse skjermbuene både foran og bak. 205/40, 215/40 eller 215/35 16 dekk og tipper ET må ligge rundt 20-25 for å unngå at felgen butter innover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2007 ET er 26 og 39. Så må nok ha spacer på de fremme ja. Hvor mye plass er det innover på disse bilene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2007 ET er 26 og 39. Så må nok ha spacer på de fremme ja. Hvor mye plass er det innover på disse bilene? Vet ikke akkurat hva som går, men husker bror hadde 7x15 ET37 og da tok hjulet såvidt innover i innerskjermene vel full sving. Men det var nok endel mer plass før selve hjulet ikke lar seg skru til i navet. 7 tom med ET37 tilsvarer jo 9 tom med ET12 og dette kommer jo veldig langt ut igjen, så et sted rundt 20 er kanskje greit- Hadde selv 8x15 ET20 foran og bak på Polo 6N og se stakk sånn passe langt utover egentlig, men det går nok an å stekke strikken litt til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 20, 2007 Kan du huske hvor mye disse bilene var senket? Både din og bror din sin? Får se hva jeg gjør, men tror d kunne blitt pent:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2007 Kan du huske hvor mye disse bilene var senket? Både din og bror din sin? Får se hva jeg gjør, men tror d kunne blitt pent:) Vi hadde H&R gewinde og mener bilen var skrudd ned ca 10 cm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...