#1 Skrevet August 19, 2007 Hei... Hva slags merke anbefaler folket for og senke en Audi 90Q sedan 2.3 10v ? Gjerne noen med erfaring etter og ha senket lik bil. Legg gjerne ved et bilde av bil med spec på hva slags fjærer ! Har hørt det at noen merker gir litt feil stuk iforhold til andre merker... Noen forslag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2007 jeg har prøvds disse merkene på min audi 80: lesjøfors (blæææh) H&R og nå så har jeg spesial pressede fjærer ifra cobra suspensions. har også ett sett kjøpt ifra ebay, men har ikke prøvd det enda. er mest fornøyd med cobra suspensions dog er det dårlig service ifra gundersensportscar som er importøren av dette merket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2007 En kamerat satt på dempere og fjærer (40 mm sett) fra Maxtrac på sin og den ble veldig fin. Vurderer dette på min egen nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2007 jeg har prøvds disse merkene på min audi 80: lesjøfors (blæææh) H&R og nå så har jeg spesial pressede fjærer ifra cobra suspensions. har også ett sett kjøpt ifra ebay, men har ikke prøvd det enda. er mest fornøyd med cobra suspensions dog er det dårlig service ifra gundersensportscar som er importøren av dette merket. autospar har Cobra fjærer til bilen min på lager. vurderer de sterkt. Var det en Audi 80 quattro du har prøvd det på da eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2007 En kamerat satt på dempere og fjærer (40 mm sett) fra Maxtrac på sin og den ble veldig fin. Vurderer dette på min egen nå. vurderte det settet selv men når jeg ringte importøren fikk jeg vite det at det var 5-6 uker leveringstid... og det holder ikke mål i 2007 spørr du meg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2007 Jeg har KW var. 2 jeg skal selge snart. Fra en 90 sedan 20v. 1987modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 20, 2007 autospar har Cobra fjærer til bilen min på lager. vurderer de sterkt. Var det en Audi 80 quattro du har prøvd det på da eller ? nei, en fwd, men det er stive fjører, iforhold til mye annet jeg har prøvd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...