#1 Skrevet August 20, 2007 Er sikkert en del tråder om dette i lokallagsforum, men jeg starer likevel en hær: Hvem skal på Sommertreff vol.2 på ACR i helga?! http://www.sommertreff.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2007 Lurer på det. aldri vært der før. en bra bit å kjøre opp men. hmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2007 jeg drar fredag dit: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2007 jeg og jørgen g kommer på fredag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 20, 2007 Ser ut som vi kan bli uheldig med været hele helga.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2007 litt bedre her været da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 21, 2007 Bare et usikkert langtidsvarsel det der. Man må være sterk i troen og håpe på oppholdsvær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 21, 2007 Bare et usikkert langtidsvarsel det der. Man må være sterk i troen og håpe på oppholdsvær tja... men som regel når dem melder regn så blir d regn å.. skjønner ikke d dær: klø : å en skal ikke tro, en skal vite... tro kan en gjære i kjerka: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 22, 2007 ser ut som det skal bli litt bedre fredag.. men se på lørdag: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 22, 2007 Dårlig vær eller ikke, det er da tak på bilen og for et Quattroføre det kan bli..... Er en gjeng på rundt 10-15 biler som kjører samlet fra Trondheim i 19 tia i morgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 22, 2007 Pyser, Quattroen min er iallefall ikke redd for litt regn Blir vel å kjøre både Fredag og Søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 27, 2007 Noen som har noen bilder fra treffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...