#1 Skrevet August 20, 2007 Kikka på en 2003 A4 1,8TQ her om dagen. den hadde grå kjøleveske beholder. Syns det så mye bedre ut enn den gule jeg har i passaten.. Så ut til at alle fest og slikt er likt som på passaten også. Så dro jeg på møller, oppga regnr til a4`n og de bestilte.. Det jeg fikk var en vanlig hvit/gul tank. Noen som vet delenr på de grå tankene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2007 Hva med å lakkere den du har. ; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2007 Hva med å lakkere den du har. ; Da vil jeg ikke kunne se nivået.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2007 Masker en liten stripe oppover tanken, så lakkerer du, tar av maskeringen, du har grå tank, OG du ser nivået 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 20, 2007 jaja sikkert en mulighet, men jeg vil kjøpe orginalt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 20, 2007 Antakeligvis får du en grå/hvit om du kjøper en ny sånn som du har. Etter en del år blir plastikken gulbrun selv om den i utgangspunktet var hvit.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 20, 2007 Veit hva slags tank du mener, men om de bestilte ut fra reg-nr på den du så dette på vil jeg nesten tro dette var noe som kom i en begrenset periode. Evt. er det fargekode som skal påføres i delenummeret, men det virker litt for sært. Få tak i en brukt en fra en bil som har sånn kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 20, 2007 Lå vist bare et dele nr på denne, ikke noe fargekode der så vidt han karen bak kassa så.. det er snakk om en 2003 A4 1.8Tq, ikke noen skjelden bil akkurat.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 20, 2007 mener alle a4 B6 skal ha dette..du har nok da fått en fra en B5 eller no..kanskje bare feil pakking... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 20, 2007 Delenr på en grå tank skal være: 8E0 121 403 og lokk: 8E0 121 321 Si i fra hvis delenr stemmer med en grå tank da,i så fall skal jeg bestille også.Den gule er såååå stygg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 21, 2007 Denne tanken i en 2002 B6 er som du ser grå og har delenummer 8E0 121 403 C. Toppa har samme nummer på alle tankene, samme som Tom Are skrev. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 21, 2007 Ahh,se der ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 21, 2007 Mange takk til Tom Are og Kay!!!! Dette er det vi har forumet til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 21, 2007 Da har jeg vært innom Møller igjen. Ga dem delenr og de fikk opp samme tanken som sist, altså en hvit en. Denne gangen var det en annen kar bak disken, han forklarte at de antagelig hadde gått over til hvit type.. Da er det bare å leite på bruktmarkedet.. Sikkert lett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 5, 2007 Opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 5, 2007 På den grå tanken er det annen innfestning enn på den gamle som sitter i Passat og gammel A4. På A4 og Passat er tanken skrudd i 3 skruer, mens på den gråe tanken er den kun vippet under 2 stk innfestninger i bakkant og en skrue frempå. Så innfestningen må også bygges om ved bruk av denne grå typen tank. (ser det også så vidt på bildet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 5, 2007 Utfordringer er gøy. Men det hjelper lite når det ikke går ann å få tak i tanken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...