Bergen: Noen firmaer som overhaler girkasser?

Anbefalte innlegg

Er det noen firmaer i Bergen som kan overhale girkasser?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje møller, men da må du antagelig ta opp et lite byggelån.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan kansje ta ein titt på den. Kan event ringe meg på 47614187

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

^gir deg en lyd i morgen. Skal hjem til bergen fra grimstad.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet om en kar i stavanger som jeg var i kontakt med anngående girkasse ras på polo. Kan sjekke om jeg fremdeles har nr om dette er inntresangt? Tror han tok et par tusen i arbeid, og snakket om at en kom langt med noen tusen i deler også. Til samenligning skal Norsk Bildelsenter ha 17 000 for denne jobben :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakka med NBS i dag. De skulle ha 7000 ekstra for inn og utmontering av girkassen hvis jeg skulle gjøre det hos de...på toppen av 23k for jobben...er ikke de utrolig dyre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, det syntes jeg også. Dette er overpriset til tusen syntes jeg :S De suger ut penger på noe så mange ikke driver med tenker jeg, derfor det er mye lettere å finne noen små eller privatpersoner som driver med dette på si. Eller evnt kjøpe en ny overhalt hos enn hugger, gedsted autoopphugg kjøpte jeg til poloen. De leverer fraktfritt til Fjordline cargos terminal i hanstholm, og det koster ca 600 kr i frakt med båten, så kommer den til fjordline cargos terminal i stavanger, haugesund, eller bergen alt etter hvor du bor ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått gjort noke med bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått gjort noke med bilen?

 

hei du, prøvde på ringe deg fra haukeli på vei til bergen, men ventelo bedrift har for vane i det siste å ikke gi meg dekning uten videre.

 

ble plutselig vanskelig å få bilen i gir, selv ved stillestående, så jeg har et lite håp om at det bare er en av clutch sylinderner. De skal ta den inn, og gå over den på audi i Bergen den 10 sept.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.