#1 Skrevet August 20, 2007 Har plukket ut demperen og fjæra av en 99 mod A4. Men sliter med å få delt fjæra fra demperen. Noen som har noen råd? Håper på raskt svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2007 Nei du kan spørre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2007 Du må kjøpe deg noen fjærkompressere. Bruke de til å komprimere fjæren slik at den ikke står i spenn. Og så kan du demontere tingene. Men vær forsiktig når du gjør det, skumle greier hvis fjæren plutselig spretter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2007 Problemet er at jeg kommer ikke til mutteren jeg skal skru av. Er en grå gumme ring og en svart plastikk klips som skal klippses fast i karrosseriet. Har aldri sett noe liknende før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 20, 2007 Er dette bakstøtdemperene? På en fwd audi?Isåfall benger du bare av plastdekselet og O-ringen med et flatt skrujern. Så kommer du til mutteren under det dekselet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2007 Jeg får prøve det. Takk for hjelpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...