Hvordan tettemiddel for karosseri?

Anbefalte innlegg

Har endelig funnet lekasjen jeg har hatt på stasjonsvogna å det viser seg at det har kommet rust under tettemiddelet i en plateskøyt å "blåst" opp dette: bråk :

Så spørsmålet er:

Når jeg har skrapa alt reint å pussa fritt for rust, hva bruker jeg av grunning, lakk og tettemiddel for å få dette best?: klø :

Dette er rett framfor frontruta helt ut mot skjermen, altså under venstre bakhjørne på panseret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Regner med at det ikke er hull. Hvis det er det så bør du sveise.

Jeg ville brukt rustbjørn først. Deretter vanlig grunning, så bilens lakk (regner med at dette er synlig).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men du må ha på karosserikit og, eller kommer det lettere ny rust. Den originale karosserikit'en var der for å forhindre rust. Virker selvfølgelig mot sin hensikt når fukt først slipper til, ved at den da inkapsler fuktigheten så den blir værende der og ruster mer og raskere. Men det samme skjer med gammel tectyl f.eks.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.