#1 Skrevet August 20, 2007 Har endelig funnet lekasjen jeg har hatt på stasjonsvogna å det viser seg at det har kommet rust under tettemiddelet i en plateskøyt å "blåst" opp dette: bråk : Så spørsmålet er: Når jeg har skrapa alt reint å pussa fritt for rust, hva bruker jeg av grunning, lakk og tettemiddel for å få dette best? Dette er rett framfor frontruta helt ut mot skjermen, altså under venstre bakhjørne på panseret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2007 Hei. Regner med at det ikke er hull. Hvis det er det så bør du sveise. Jeg ville brukt rustbjørn først. Deretter vanlig grunning, så bilens lakk (regner med at dette er synlig). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2007 Men du må ha på karosserikit og, eller kommer det lettere ny rust. Den originale karosserikit'en var der for å forhindre rust. Virker selvfølgelig mot sin hensikt når fukt først slipper til, ved at den da inkapsler fuktigheten så den blir værende der og ruster mer og raskere. Men det samme skjer med gammel tectyl f.eks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...