#1 Skrevet August 20, 2007 Noen som vet hvor det er mulig å få tak i VW emblem og Passat emblem i tøy for å sy inn i stoff matter? Om det i det hele tatt finnes.. Noen som vet om en plass for å lete etter dør lister til passat, helst med Passat emblem i aluminium eller børstet stål.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2007 slike sy-på merker så jeg dem hadde en del av på NBS...ta å ring dem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2007 Det finnes jo firma som broderer det du måtte ønske på stoffmatter. Se denne tråden:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=48317&highlight=stoffmatter Dørlister finner du på ebay.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2007 Tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 20, 2007 slike sy-på merker så jeg dem hadde en del av på NBS...ta å ring dem... Har du en link til hvor du så de merkene, finner ingenting på nbs sine sider... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 20, 2007 jeg var i butikken...dem lå i en hylle der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 21, 2007 jeg var i butikken...dem lå i en hylle der Åååhh akkurat.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 4, 2007 Andre som har noen ideer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...