Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem jeg, Når jeg har lavt turtal skall feks rygge og parkere liksom, så Lugger biln nermest hopper liksom, Hva kan dette være, går som et skudd på "mye" turatall, Kun helt der nede.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kan være så mangt.. har du chipet bilen? vet at noen typer chip og spes tuningbokser kan få bilen til å opføre seg ganske merkelig. jager bilen på tomgang?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken mod? hvilken motor etc.. lettere å svare da..diesel er ganske late helt på bunn...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

110tdi Aef tror jeg 97/98 mod, virker ikke som det er derfor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi A4 (8D) Diesel 1.9 TDi, 1996-2000 ,81KW, 1896cc , AFN, 8D ......... Står det på Mekonomen sine sider så jeg :D

Hakker bra når jeg rygger vist jeg gjør det på vanlig gass liksom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hellu, Virker som det kanskje er på ett vist punkt på clutchen eller noe slikt. Problemer med at det forsvinner litt vann også, Men er ikke i olja ikke kommer det noe ut eksosen og ser heller ingen dam under bilen. Rart ja!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.