#1 Skrevet August 22, 2004 Da er tiden inne for neste lokallagsmøte. Denne gangen møtes vi på Peppe's i Arendal og satser på en like vellykket kveld som i Kristiansand. Aller er velkommen, også Telemark...!!! Gi gjerne besked hvis du kommer slik at jeg kan bestille bord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2004 Jeg stiller!!!! med liten bror og bil. Noen som trenger påsitt grunnet øl, så har jeg 2 seter tilgjengelig på returen til Kristiansand. EDIT: har bare 1 plass igjen i Dieseldyret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2004 Jeg stiller også opp!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2004 Regner med jeg stiller opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Zeljko Memic Jeg stiller også opp!!! Og fruen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 22, 2004 Jeg skal på jobb lørdag morgen, men skal se om jeg ikke kan se og få dratt meg bort. Har sikkert og en ledig plass i S4en. Mulig siste tur med den, må snart selge bilen nå!!! Jeg har ikke lyst, men trenger baksete og 60 lapper blir litt i det meste laget å putte i... Men da snakkes vi... tidemann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2004 Jeg kommer selvfølgelig! Pizza er godt, øl er også godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 24, 2004 Kom igjen folkens.... Telemark har ytret sin interesse...vi kan ikke la de være flere enn oss vel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 24, 2004 Nei, det hadde vært flaut! Folk er vel redde for å komme til Arendal tenker jeg... :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 25, 2004 Kan sannsynligvis ikke komme, det er hyttetur den helga, kan ikke ofre tre dager med drikking mot en kveld med drikking.... Synd det derre, får ta det igjen ved anledning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 25, 2004 Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen Kom igjen folkens.... Telemark har ytret sin interesse...vi kan ikke la de være flere enn oss vel... Dette har jeg ikke hørt noe om....Dette må jeg sjekke opp i kveld på vårt møte....spes siden jeg har blitt kolonnesjef:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 25, 2004 Er ikke "anonnsert" noen andre plasser en på siden våre... Kjetil vet om det i hvert fall...han snakket om at han skulle prøve å komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 25, 2004 Jeg stiller jo med liten bror, og muligens frue hvis ikke hun skal jobbe den kvelden. Så noe folk blir det jo. Noen som har sjekka med Olav om han skal komme. Han pleier jo å stille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 25, 2004 Opprinnelig postet av Christian Johnsen Dette har jeg ikke hørt noe om....Dette må jeg sjekke opp i kveld på vårt møte....spes siden jeg har blitt kolonnesjef:) Dere har jo stående invitasjon til Agder's treff... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 25, 2004 Jeg stiller jeg også. Men trenger skyss :rolleyes: er fri for bil nå. Har solgt Golfen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 25, 2004 Her er skyss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 25, 2004 Per da.... Thor Arne: Snakk med Tommy, han hadde vel plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 25, 2004 Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen Da er tiden inne for neste lokallagsmøte. Aller er velkommen, også Telemark...!!! Gi gjerne besked hvis du kommer slik at jeg kan bestille bord. Takk for inbydelsen. Jeg sender ut en mail i kveld til alle våre medlemmer, så får vi se om det er noen som kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 25, 2004 Lekkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 25, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Her er skyss Haha...... Er vi i det humoristiske hjørne i dag Per. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 25, 2004 Opprinnelig postet av Thor Arne Lysfjord Haha...... Er vi i det humoristiske hjørne i dag Per. Alltid! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 25, 2004 Hvor ligger Peppe`s i Arendal da? Blir neppe ei kule på meg den kvelden. Skal på skolen dagen derpå. huff og huff..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 25, 2004 Ligger ikke den nede på brygga i pollen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 25, 2004 jeg skal hennover,så må jo bare sitte på.. håper senkesettet er motatt og montert før den tid:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 25, 2004 Huska vist rett...ligger her som vist på bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...