#1 Skrevet August 20, 2007 Noen her i sunnfjord som har biltralle til utleige? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2007 Jølstraholmen har/hadde vertfall, kan ikkje tenke meg at den kan vere veldig dyr å leige.. Vanlig skaphenger leige er vertfall halve prisen av prisane i førde.. Muligens verdt et forsøk, men er som sagt en stund sia eg har sitt den, så kan ikkje garantere at dei har.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2007 Tja Stian Fossøy mente det også så eg får kansje prøve der da. Ellers takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2007 Arild Reiakvam 975 33 706 har ei splitter ny Tysse tralle...ring han og høyr kor mykje han skal ha for leige....sei du kjenner meg,so sjønnar han litt meir! E da coupèen du skal frakte??? Ka e da egentlig som e gale med den bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2007 Vi har tralle, ring 91398444, vidar orkelbog. ei gammal tralle, men funkar helt max å frakte bil med så lenge den ikkje e veldi lav. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2007 Takker for tips folkenz:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 5, 2007 Noen her i området som har bukk til låns og kansje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...