#1 Skrevet August 20, 2007 Litt reklame for oss på Krøderbanen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2007 Hehe.. Kjenner du Pål Stian? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2007 Første jeg la merke til var t-skjorten til han på bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2007 Der er det lenge sia jeg har vært! Men har vært der mange ganger, er vokst opp med damp i blodet! Det vil si tog gal pappa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2007 Første jeg la merke til var t-skjorten til han på bildet Hei! Det er min sønn på 16! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 22, 2007 Krøderen har jeg vært en gang oxo.. I fjor høst, under skifteopplæringa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...