#1 Skrevet August 20, 2007 Har kjøpt ny bil med coming/leaving home-funksjon på, men lurer litt på funksjonaliteten på denne. I kupeen er det en bryter for å skru dette av og på (aldri testa den men regner med den skrur det enten helt på eller helt av?), og denne står nå på PÅ. Funksjonen fungerer kun når det er mørkt (sensorer i speila etter hva jeg har skjønt). Så til problemet; Når jeg låser opp bilen skrus lysa på som normalt, og de skrus av når jeg åpner døra. Når jeg så går ut av bilen og låser, så går lysene på, men de går ikke av igjen?! Må låse opp bilen og så låse igjen, da går dem av med en gang. Trodde dem skulle lyse i 30secs og så gå automatisk av, men det tok vertfall et minutt før jeg til slutt låste opp og igjen slik at dem forsvant. Er dette normalt (er intervallet ved låsing ganske langt?)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2007 Tror det tar bortimot et minutt før mine lys også går av.. Synes det er plagsomt lenge, og når jeg parkerer hvis det er folk i nærheten har jeg begynt å gjør som du sier å låse opp og deretter igjen for å slippe alle som velmenende skal minne meg på at lysene er på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2007 Ah, burde kanskje ta meg litt bedre tid og se om dem går av. Er det der jeg også prøver unngå. Litt kjedelig om naboene begynner å ringe midt på natta fordi dem tror jeg har glemt lysa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2007 tror dere kan stille tiden på hvor lenge de skal stå på i vag-com... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2007 er det mulig å programere inn coming/leaving home-funksjon på en audi a4 2003 mod når der ikke originalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2007 På min Touran kan jeg stille inn av/på gjennom samme knapp som til kjørecomputern. Den som sitter på vindusviskerarmen, bare holde knappen inne i noen sec så kan man stille på ganske mye. Håper du skjønner hva jeg mener;-) Vet ikke om det er slik på din bil men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 21, 2007 Denne tiden hvor lenge lysene skal lyse etter man har låst bilen kan stilles via kjørekomputeren. Vertfall kan jeg dette på min 2007 Touran. Du må starte bilen og ha alle dørene igjen... vent ca. 10 sek... så trykker du på kjørekomputeren til "settings" kommer frem. Dette forutsetter sef at du har en kjørekomputer hvor dette er mulig på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 24, 2007 Mulig det går å endre, har ikke testet noe, men lysa skrur seg vertfall av, så det var nok kun intervallet som var lenger enn jeg trodde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...