#1 Skrevet August 22, 2004 er det mye pes å skru av demperene bak på en 2000 mod a4 avant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2004 Quattro eller ikke ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2004 feilhjulstrekk. fwd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2004 Oki!Samma her å,hehe. Du må løsne de dekslene bak i bagasjerommet for å komme til på skruene til selve fjærbeinet .Du må av med det dekselet rundt låsen,deretter er det en skrue inni der du fester rollo`en,så må du ta av dekselet rundt selen,vippe fram setene og resten av dekselet tror jeg så vidt jeg husker bare er klipset,så det er bare å ta i litt.Men det siste er jeg ikke 100% sikker på så vær litt forsiktig. Så når du får vippa frem dekselet ser du innfestinga på fjærbeinet,mulig du må løsne selene for å komme til på skruene. På bakstillingen er det kun en gjennomgående skrue som er enkel å komme til på. Altså ingen vanskelig sak men litt skruing blir det. Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2004 takker. må få justert demperene litt stivere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...