Mobilitetsgaranti, funker den ?

Anbefalte innlegg

På vei nordover på E6'en ved 15-tida på fredag. Kjenner et lite rykk i bilen, ladelampa lyser febrilsk, det piper og jeg bråstopper på veiskulderen. Opp med panseret og selv en som meg ser at noe er galt ! Et strammehjul er skeivt og viftereima har forsvunnet.. :( Har mobilitetsgaranti og ringer den. Det dukker etterhvert opp en type fra Viking som tar bilen på planet og kjører meg til Møller Ryen. Kom egentlig for seint til å levere noen nøkler med to gutter får stoppet sentralbordama i døra og jeg får levert fra meg nøklene til bilen. Så til spørsmål; hva skjer nå ?? Etter hva jeg har skjønt så skal dette bli fiksa uten noen kost for meg ??! Er det ikke typisk at dette skjer når jeg skal nå første flyet til Trondheim på mandag ! Opp klokka 04.45 i stedet for 05.30... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt mobilitetsgarantien 2 ganger og jeg har ikke betalt et øre.

Hvis skaden blir dekket av garantien så koster det ingen ting.

 

Bilen min har blitt hentet av viking 2 ganger og den ene gangen fikk jeg gratis leiebil. (Trengte ikke bil 2.gangen, var bare tomt batteri.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge spooz på evo.no forumet ble møller skikkelig kranglete da de fant ut at bilen hans var chippa/trimma og ville ha betalt for hentinga av bilen. Bare en ting å være obs på ved evt. trimming.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva var galt med bilen hans? Noe chip relatert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk bruk for mobilitetsgarantien min ifjor da bensintrykksregulatoren tok kvelden. Da fikk jeg leiebil og inntauing dekket av Møller. Regulatoren måtte bestilles fra Tyskland så jeg hadde leiebilen i 5 døgn, og det fungerte fint. Men mob.garanti er ikke så fantastisk for verkstedskostnadene dekkes ikke. Men man kommer seg dit man hadde tenkt seg om bilen skulle stoppe.

 

Mer INFO HER

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki. Fikk telefon fra Møller i ettermiddag og da hadde de begynt å løsna den ødelagte reima. Spurte faktisk om jeg trengte leiebil men siden jeg er i Trondheim idag og i morgen så er jo ikke det nødvendig. Men jeg kunne bare komme innom i morgen ettermiddag så skulle jeg få leiebil hvis bilen min ikke var ferdig ! Men ille leit å være uten bilen da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var bilen ferdig og hentet. Pris: 7500,- ! Utrolig hva slags skade et ubalansert strammehjul og ødelagt profilreim kan gjøre ! :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.