#1 Skrevet August 21, 2007 Hei. Trenger senkefjører til bilen min nå. Har hørt med NBS men dem hadde ikke til min bil. Noen gode forslag på fjører med bra kvalitet som senker minst 40 mm? Helst sku det vært 60-60 fjører altså. 1985 Audi 90 2,2 fwd Og ja, MÅ være med TUV-papirer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2007 Ligger massevis på Ebay i alle høyder. Kjøpte et sett med 70/50 der til min Audi 80 nå nylig for ca. 75 Euro inkl. frakt til Sverige.. Og ja, det hadde TÜV-papirer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2007 Har Jamex på min 80, de er med TÜV-papirer. Syns de er helt greie, har ikke seget noe på 1 år/12000 km. Passe harde, men de har likevel den lille komforten man trenger til daglig kjøring. Kontakt Bema i Grimstad for Jamex-fjærer. For bedre (dyrere?) alternativ kan du jo få f.eks. H&R eller Eibach, ring Autopower for tilbud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...