#1 Skrevet August 21, 2007 Fikk et innfall her men er vel i tvil om det går på bilen... Noen som vet om dette er prøvd? 19x11 et 55,3.. Må vel kreve litt mod av hjulbuer vil jeg tro? Et annet sp er hvilken dim bak evt for nærmest mulig rulle omkrets.. 235/35 foran på 8,5" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2007 GLEM DET! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2007 GLEM DET! he he er vel redd for det ja, men allikevel... hvor langt går det an å tøye strikken uten altfor omfattende jobb? Spørs jo hvor aggressivt det senkes og.. Var det ikke en A3 med 11" brede 911 turbohjul bak her for ikke så lenge siden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2007 Jeg skal ha på 10x20" Vanlig hjul og 10,5x18" banefelger på C4 q. Med nok valsing får man til det utroligste;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2007 Jeg har 9.5" ET35 uten vals bak på 4B kaross.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2007 Fikk et innfall her men er vel i tvil om det går på bilen... Noen som vet om dette er prøvd? 19x11 et 55,3.. Må vel kreve litt mod av hjulbuer vil jeg tro? Et annet sp er hvilken dim bak evt for nærmest mulig rulle omkrets.. 235/35 foran på 8,5" jasså, tenker du på gallardo hjul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 21, 2007 GLEM DET! Pøh.....det vet man ikke før man har prøvd Utrolig hva det er plass til på enkelte biler. Tror man skulle fått plass til 11x18 med 255/35-18 dekk bak på en C4 iallfall. B6 er vel ikke så veldig mye ulik med tanke på plass i hjulbuen bak. Fordelen med såpass høyt innpress er at man kan "finpusse" ET utover med spacere. Men jeg ville nok satset på 265/30-19 dekk bak siden du kjører 235/35-19 dekk foran (iallfall når det er quattro) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 21, 2007 Nå er vell ikke B6 den bilen i verden med mest plass så du må nok valse relativt voldsomt for å få plass til det og innpresset må mye ned for at du skal ha plass innover. Ville tro en ikke får noe særlig mer enn 9, kanskje 9,5" på en A4 uten valsing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 21, 2007 jasså, tenker du på gallardo hjul? Kan jeg aldri tenke meg! meeeen, redd det blir litt voldsomt ja. Jeg har forsøkt måle litt ikveld og det ser ut til å holde hardt.. Litt valsing gjør meg ikke noe, men hadde håpet slippe med det... noen som er sugne på 4stk 19x11 kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 21, 2007 Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 21, 2007 he he... det var det da. måtte først funnet to sett felger. men ligger vel mellom 1800 og 2000 euro + frakt for felger som er nyoppussede. litt over budsjettet jeg så for meg i år men hadde jo vært grådig tøft... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 21, 2007 Behøver ikke nødvendigvis gå den dyre veien med å kjøpe originale. Hartmann leverer disse gallardo-hjula som replicaer fra midten av september. Leveres i 8x18 og 8x19 med innpress 45 eller 35. Pris står ikke oppgitt enda, men sikkert en hyggelig pris kontra originale. Se mer på: http://www.hartmannwheels.com/site/audi.php Men jeg er 100% for looken til disse hjula. Jeg sier kjør på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 21, 2007 Pøh.....det vet man ikke før man har prøvd Utrolig hva det er plass til på enkelte biler. Tror man skulle fått plass til 11x18 med 255/35-18 dekk bak på en C4 iallfall. B6 er vel ikke så veldig mye ulik med tanke på plass i hjulbuen bak. Fordelen med såpass høyt innpress er at man kan "finpusse" ET utover med spacere. Men jeg ville nok satset på 265/30-19 dekk bak siden du kjører 235/35-19 dekk foran (iallfall når det er quattro) med litt kjapp hode regning medfører dette en et på 2-3 og jeg må da ha 2,5" å gå på innover i forhold til de felgene jeg bruker nå... Uten vals vel og merke... hvis jeg da klarer dra ut skjermene 2,5 cm på hver side bak trenger jeg kun 1,5" og gå på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 21, 2007 Behøver ikke nødvendigvis gå den dyre veien med å kjøpe originale. Hartmann leverer disse gallardo-hjula som replicaer fra midten av september. Leveres i 8x18 og 8x19 med innpress 45 eller 35. Pris står ikke oppgitt enda, men sikkert en hyggelig pris kontra originale. Se mer på: http://www.hartmannwheels.com/site/audi.php Men jeg er 100% for looken til disse hjula. Jeg sier kjør på! ojojoj... me like! satt og tenkte på det tidligere idag... Syns nesten det var rart ikke noen hadde laget replicaer enda. Har de murcielago og? fikk plutselig litt inspirasjon til å leke litt mer i garasjen i vinter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 21, 2007 tro meg, disse kommer til å selge i bøtter og spann:) vet om maaaange som har lett etter replicaer inkl meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 21, 2007 Trenger ikke helt til Usa for å kjøpe Gallardo replica............har sett slike tilsalgs på Ebay.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 22, 2007 tro meg, disse kommer til å selge i bøtter og spann:) vet om maaaange som har lett etter replicaer inkl meg:) hmm, litt kjiipt om de blir de nye rs4/rs6... Desto større grunn til å gå for originalene ihvertfall.... Kan bli en dyr høst detta skjønner jeg hvis ikke fornuften snart griper tak i nakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 22, 2007 Trenger ikke helt til Usa for å kjøpe Gallardo replica............har sett slike tilsalgs på Ebay.de tvioler jeg faktisk på ... har leita alle steder kun funnet org.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 22, 2007 tvioler jeg faktisk på ... har leita alle steder kun funnet org.! Stod iallfall noen sett med replica-felger til salgs for en stund siden. Har også sett de til salgs i England 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 22, 2007 Om dette er org eller replica vet jeg ikke (sikker replica pga prisen), men tok ca 5 sek å finne felger til $1000: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...