#1 Skrevet August 21, 2007 hei.. noen her som vet om når de begynte å selge s5?? så en i dag nydelig bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2007 en sort en? så den her om dagne jeg og... hmm... på søndag tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2007 hei.. noen her som vet om når de begynte å selge s5?? så en i dag nydelig bil Den sorte har jo vært i landet i flere mnd.... var jo tilogmed på Våler den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2007 br 48693 skilt nr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2007 br 48693 skilt nr.. Møller sin bil ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 22, 2007 hehe så bra.. for den stod på toyota norge i drammen.. hva gjør møller der a?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 22, 2007 hehe så bra.. for den stod på toyota norge i drammen.. hva gjør møller der a?? Sikkert på kurs for å lære om kvalitet og god kundebehandling..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 27, 2007 br 48693 skilt nr.. Den prøvekjørte jeg i går! For en inponerende bil, både bremser og understell. Motoren var sprek den, men trengt turtall for å dra skikkelig! Syntes kanskje den mangla litt moment på bunn. Denne bilen kommer høyt opp på lista over drømme biler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 27, 2007 de har en lys grå en og, med hvitt skinn. brorsan prøvekjørte denna og hadde inget annet enn lovord å komme med var og sikla på den på møller skøyen for en stund sida og den er absolutt noe jeg kunne farta rundt i :D den er vel harald a møller sin såvidt jeg har skjønt Harald A kjører nok ikke S5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 27, 2007 Hva kjører han forresten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 27, 2007 Hva kjører han forresten ? Rullator 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 27, 2007 Hva kjører han forresten ? Han er ikke i live lenger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 28, 2007 tror jeg så denne bilen gjennom ekeberg tunellen i oslo..klødde meg i hue angående hva slags audi det var Men deilig var den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 28, 2007 Går da vitterligen en sort S5 her på Sunndalsøra også, så så sjeldne kan de vel ikke være? Flott bil btw! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...