Anbefalte innlegg

Har du lyst har du lov

golf1cab_20chrome.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle likt å se de kjøre den Gluffen noe annet enn rett frem ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nok la seg gjøre hvis man finner en sjåfør som f.eks. "gidder" å kjøre 70 mil ned til Rudskogen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som om den er hevet : nei :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tør nesten ikke si det, men dette er bortimot blasfemi...synes det er forferdelig jeg :mad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vulgært...

På en negativ måte, that is...

16" synes jeg er maks på einzeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltet med 'Store vårruller' passer vel bra til bildet? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg

Skiltet med 'Store vårruller' passer vel bra til bildet? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Sølve Bønå

Har du lyst har du lov

Lei for å si det, men BMW'en i bakgrunnen var tøffest av de to bilene. Cab'en ser veldig bra ut men tregner noen andre hjul ja. Hvis man absolutt skal ha altfor store hjul på Golf 1, så ville jeg valgt 215/35 18, men selv det ser nok ganske tvilsomt ut...

Hvordan har du forresten fått til 4x100 boltsirkel på 20" felgene?

Men hjula er sikkert kule hvis du kjøper deg en litt større bil... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du lyst har du lov..... har du vett lar du være : nei :: utvist :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Kopperud

Lei for å si det, men BMW'en i bakgrunnen var tøffest av de to bilene. Cab'en ser veldig bra ut men tregner noen andre hjul ja. Hvis man absolutt skal ha altfor store hjul på Golf 1, så ville jeg valgt 215/35 18, men selv det ser nok ganske tvilsomt ut...

Hvordan har du forresten fått til 4x100 boltsirkel på 20" felgene?

Men hjula er sikkert kule hvis du kjøper deg en litt større bil... ;)

er vel etter det jeg kan se, de samme hjula som sitter på a4'n til han kai(lilla med chrome detaljer, og TS-racing dekal på frontruta) gromme felger, men dessverre ikke på en einser..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro Sølve har en litt 'skjult agenda' med felgene på bilen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og M3 speil er noe av det kjipeste og mest oppbrukte man kan feste på en bil: utvist :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ihvertfall ut til å bli en bra diskusjon....

Men det var da voldsomt mye negative folk her. Det var jo sikkert "alt for stort" med 16" på Golf 1 i 1982 og da, men vi har jo passert "det 20"-århundre" nå....

Skulle likt å montere 21" på en Audi A6 snart (21" århundre nå), 20" er etter min mening ikke å overdrive. BMW'en i bakgrunnen (E36-1992 modell)

står faktisk med 285/25-20 dekk bak.

Håper det er lov å være litt annerledes i denne klubben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det er lov å være litt annerledes i denne klubben.

Du er vel ikke annerledes fordi du vil ha store felger, alle vil ha det ;)

Men det ser ikke nødvendigvis bra ut selv om det er stort. Det må liksom passe til bilen, og det synes jeg ikke de felgene gjorde, ihvertfall ikke foran.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Stian Brenna

Du er vel ikke annerledes fordi du vil ha store felger, alle vil ha det ;)

Men det ser ikke nødvendigvis bra ut selv om det er stort. Det må liksom passe til bilen, og det synes jeg ikke de felgene gjorde, ihvertfall ikke foran.

Helt enig, fikser det strax!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var og så på den golfen idag faktisk, det går vel ikke an og kjøre den bilen dær med de felgene som den er nå?? Så jo ut som dekket tok borti skjermen når den stod dær!! Den får vel mye oppmerksomhet vil jeg tru:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bredde skjermene foran, måtte bruke 10 mm spacere for å unngå konflikt med fjærene. Var litt hastverk å få hjulene på bilen, det blir jo litt "hjulkveld" når man får sånne hjul i posten....

Men det skal gå og bilen skal ned!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bredde skjermene foran, måtte bruke 10 mm spacere for å unngå konflikt med fjærene. Var litt hastverk å få hjulene på bilen, det blir jo litt "hjulkveld" når man får sånne hjul i posten....

Men det skal gå og bilen skal ned!

Javel, men tror det der kommer til å subbe godt mer eller mindre uansett hva du gjør...

285/25 20 er en grom dimensjon, burde kanskje hatt det bak på min gamle VW, men er vel Pirelli som leverer dette og da tror jeg det blir litt breit, akkurat som deres 265/30 19 dekk...

Stå på med Golfen, hvis du vil ha 20" hjul, så har du det, men tror du må jobbe for å få dette til å se bra ut, skjermbuen har, etter min mening, altfor lav radius i forhold til hjulet... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Kopperud

Javel, men tror det der kommer til å subbe godt mer eller mindre uansett hva du gjør...

285/25 20 er en grom dimensjon, burde kanskje hatt det bak på min gamle VW, men er vel Pirelli som leverer dette og da tror jeg det blir litt breit, akkurat som deres 265/30 19 dekk...

Stå på med Golfen, hvis du vil ha 20" hjul, så har du det, men tror du må jobbe for å få dette til å se bra ut, skjermbuen har, etter min mening, altfor lav radius i forhold til hjulet... :)

Conti har 285/25-20 og de ligger veldig fint på 10,5x20.

Vet ikke hvordan de er i forhold til Pirelli, men det varierer stort fra f.eks. et Pirelli Pzero Rosso til f.eks. Pzero Nero. Tror det er Pzero Nero som lages i den dimen.

At det blir vanskelig med hjulbuene er det ikke tvil om, men en stor utfordring, ellers hadde jeg ikke giddet å gjøre det.

Det hadde selvfølgelig vært mye enklere med f.eks. 7x20 felger som er på markedet i USA, men det er for smalt for 225/30-20 dekk synes jeg og det er jo det smaleste man får i 20" dekk så vidt jeg vet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du er "ashamed of beeing Norwegian " på grunn av dette så er det kanskje ikke noe "sjakktrekk" å legge ut bildet på en internasjonal golf-side. Tviler på at de ville funnet fram bilde av Golfen min ellers. Doblere moral skal man lete lenge etter.....

Men takk, nå ble jeg veldig interessert i å irritere alle Golf-fantaster som sverger til stålfelger og original styling.

Kanskje jeg skal bytte ut M3 speilene med F1 speil og montere RS2 fanger også, da blir de vel fornøyde//////

Send meg gjerne linker til andre Golf-forum så skal jeg gjøre jobben for deg, Frode!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du er "ashamed of beeing Norwegian " på grunn av dette så er det kanskje ikke noe "sjakktrekk" å legge ut bildet på en internasjonal golf-side. Tviler på at de ville funnet fram bilde av Golfen min ellers. Doblere moral skal man lete lenge etter.....

Men takk, nå ble jeg veldig interessert i å irritere alle Golf-fantaster som sverger til stålfelger og original styling.

Kanskje jeg skal bytte ut M3 speilene med F1 speil og montere RS2 fanger også, da blir de vel fornøyde//////

Send meg gjerne linker til andre Golf-forum så skal jeg gjøre jobben for deg, Frode!

hallo, tåler du ikke kritikk? uansett hva du gjør med en bil så er det folk som enten liker det, eller hater det.. Kritikk vil det alltid være, og norge er tross alt et fritt land der man kan si hva man vil til folk uten att det skal bli noe stort rabalder av det; (ytringsfriheten) selv så likte jeg det heller ikke, men det er ditt valg å gjøre det du har lyst til med bilen din.. unasett, lykke til videre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det ble en litt dum sak dette jeg, greit at folk ikke likte det men er litt frekk tone på noen synes jeg.. jeg hadde heller ikke gjort dette selv, synes det var litt ekstremt... Men det var nok meningen og:D ..

Synes det er kanon at noen gjør dette, er jo garantert en bil det vil snakkes om i hele Norge og i så mange land det sprer seg til. Får du dette til å bli en kjørbar bil så blir det helt unikt og et skikkelig trekkplaster som vil suge til seg folk i alle aldre..

Kjør på, så fort det kommer dekk er det 22" neste..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bling Bling!!! DET var stygt det.

Men greit å vite at man har plass til det i alle fall... Lurer på om 20" går på en 2cv? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.