#51 Skrevet Juli 26, 2005 Bare for nysgjerrighetens skyld- hvordan gikk det med dette prosjektet ? Mener jeg så den stod på autodb en stund, men ikke sett noe mer til den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juli 26, 2005 Mener jeg så den stod på autodb en stund, men ikke sett noe mer til den. Hjulene ble solgt til Cato fra Bergen som har en velprofilert Opel Astra Cab. Felgene var svært ugunstig å bruke på Golfen da jeg måtte bruke 10mm spacere for å unngå kollisjon på innsiden . Så hiddenene på felgen tilsvarte 8,5x20 med ET25. P.g.a. dette måtte skjermene breddes noe vanvittig, noe som ikke vanlig hjulbuevalsing dugde til. Jeg kjøpte meg et engelsk hjul samt krymp og strekk maskiner rett etter Nyttår. Jeg bestemte meg å gå for 7,5x20 istedet, noe som importøren av TSW (Felgimport) skulle skaffe. Etter å ha ventet uendelig lenge etter disse felgene fikk jeg beskjed om at de ikke kunne levere disse felgene, faktisk at de ikke ville bli produsert med den ønskede boltesirkelen. Felger ble da bestilt av Wheelie pitstop direkte fra USA og ventes til Norge neste uke. Nye framskjermer vil bli bygd så snart hjulene er her og jeg har noe å bygge etter. Det SKAL 20" hjul på den bilen UANSETT!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juli 26, 2005 Det SKAL 20" hjul på den bilen UANSETT!!! SJEF... stå på! Tror det kan bli RÅTT visst/NÅR du får bilen ned på bakken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juli 26, 2005 20" på Golf1 er bare helt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juli 26, 2005 20" på Golf 1 er gjørt før også... Hadde "behandle vedlegg" virket hos meg så skulle jeg vist bilder også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juli 26, 2005 Jeg syns fortsatt at detta ikke passer helt. Stor felg til stor bil. Som det er blitt sagt tidligere her, så er 16" maks på en Golf 1. Syns heller ikke det er pent når det blir for lite, men heller det enn no så enormt som detta. Min mening iværtfall. Fortsatt. Men lykke til videre med prosjektet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juli 26, 2005 ser helt for jævlig ut spør du meg. Bilen blir jo rundt 4 cm høyere enn på 195/45-15 også. La ut bilder av bilen på E38, der ble det mye latter og hoderysting. Men each to their own 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juli 26, 2005 Jeg syntes det er litt feil å legge bildet ut andre steder bare for å le av det, men det var bare min mening. Syntes det ble litt rart, hadde tenkt å skrive at den ble litt Donald, men så leser jeg jo at den skulle bli litt tegneseriebil...STÅ PÅ! Jeg syntes dette var kult jeg...spes hvis du får den lavere. (får du den ikke lavere kan du si at luftfjæringa er istykker...he he)Den vil difinitivt skille seg ut på treff/i gata. Du skulle jo fått en sponsor avtale med Felginport eller noe om reklame på kanalen siden den vekker endel oppmerksomhet. Stå på (en gang til) og ikke hør på alle de som er negative har nå...Dorullfelger på dissa kjærrene er ikke alltid like lekkert det heller (som noen flere komenterte) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juli 26, 2005 Fysj!! 20 på golf 1?? Crome på golf 1? m3 speil på golf 1? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juli 27, 2005 Du skulle jo fått en sponsor avtale med Felginport eller noe om reklame på kanalen siden den vekker endel oppmerksomhet. Det trenger han vel neppe? Jeg er forsåvidt enig i at bilen ser snodig ut, men det er jo alltid morsomt når folk prøver noe nytt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juli 28, 2005 Hjulene ble solgt til Cato fra Bergen som har en velprofilert Opel Astra Cab.Felgene var svært ugunstig å bruke på Golfen da jeg måtte bruke 10mm spacere for å unngå kollisjon på innsiden . Så hiddenene på felgen tilsvarte 8,5x20 med ET25. P.g.a. dette måtte skjermene breddes noe vanvittig, noe som ikke vanlig hjulbuevalsing dugde til. Jeg kjøpte meg et engelsk hjul samt krymp og strekk maskiner rett etter Nyttår. Jeg bestemte meg å gå for 7,5x20 istedet, noe som importøren av TSW (Felgimport) skulle skaffe. Etter å ha ventet uendelig lenge etter disse felgene fikk jeg beskjed om at de ikke kunne levere disse felgene, faktisk at de ikke ville bli produsert med den ønskede boltesirkelen. Felger ble da bestilt av Wheelie pitstop direkte fra USA og ventes til Norge neste uke. Nye framskjermer vil bli bygd så snart hjulene er her og jeg har noe å bygge etter. Det SKAL 20" hjul på den bilen UANSETT!!! Mye styr ja, men får ønske deg lykke til uansett. Håper bare du bruker en bil som kan ombygges i karosseriet uten at det er synd pga at den er så strøken fra før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juli 28, 2005 fett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...