#1 Skrevet August 21, 2007 Hadde en liten photoshoot sammen med Kristian Lydersen i går..... Tok bildene inne på Mo industripark i Mo i Rana. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2007 sykt rå bilder!! golfen din er utrolig fet!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2007 Takker. Ble bra bildr syns jeg. også brukte vi en Location som Autofil brukte da de var på ACR å testet biler. RX7en og NSXen ble filmet ved armeringsjernkveilene vi stod ved..... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2007 Helt sjukt pene biler... Du kan jaggu ta bilder også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 21, 2007 Ur-golfen var jaggu fiiiin, skrudde bbs er deilig, ikke dum den andre heller , fine bilder og biler:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 21, 2007 send en pm til håkons sandberg på forumet, så får du deg et nytt hjørne til fremfangeren din=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 21, 2007 Råe bilder og biler!! : rock : Håper jeg ser de på Sommertreff vol.2 til helga! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 21, 2007 Råe bilder og biler!! : rock : Håper jeg ser de på Sommertreff vol.2 til helga! send en pm til håkons sandberg på forumet, så får du deg et nytt hjørne til fremfangeren din=) Jeg har ny bakfanger liggende. blir nye endelokk og fanger til treffet.... Du vil nok se dem på treffet. Kristian skal ut på banen med sin. den er ribba, med stive foringer, stabstag rundbaut, supersport coilover og 1,8l motor fra golf2. han blir nok den eneste som kan dra hjem etter treffet uten å ha rørt bremsene...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 21, 2007 Ur-golfen var jaggu fiiiin, skrudde bbs er deilig, ikke dum den andre heller , fine bilder og biler:) Skrudde BBS er ikke deilig ja, men jeg har skrudde MSW by OZ-Racing...... Takk for hyggelige tilbakemeldinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 21, 2007 MSW by OZ-Racing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 23, 2007 pene biler:) men syns nå man kunne gjort mye mer ut av bildene på denne location. menmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 23, 2007 Vi hadde det litt travelt. hadde tenkt å bruke sola bedre på første bilde. la sola lyse på Lokomotivene og ha skygge over bilene. men det rakk vi ikke. Men det kommer nok flere bilder. Tenkte jeg skulle ta noen inne i verket. Er skikkelig tøff location med masse glødende jern og mye stål..... Verket er også fra den tiden Nazi lagde panzer...... hehe....... Men nå skal bilen stå på VWAudi klubbens stand på Sommertreff på ACR i helgen. Men blir nok bare på fredag. Neste år håper jeg å kunne stille med strøken lakk, og diverse mods. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 27, 2007 Men nå skal bilen stå på VWAudi klubbens stand på Sommertreff på ACR i helgen. Men blir nok bare på fredag. Vi kom desverre nedover så seint på fredagen at jeg ikke fikk sett noe på ur-einsern, men BBS-Jagermeistern til Kristian fikk jeg sett på! UTROLIG FET der den sto med slicks og null klaring i skjerm P.S! Kristian; Takk, for hjelpa med å finne tak i rute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 27, 2007 aahh, synd. jeg fikk desverre ikke tid til å dra på Lørdagen. måtte i en 50årsdag. Kristian sin er konge, spesielt når fløyta kommer i gang....... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...