God gammel Gruppe B råtass Lancia Delta S4

Anbefalte innlegg

Synes lyden av denne bilen her er ganske tøff,turbo OG kompressor :tilber:

Bruker opp gira ganske fort den bilen der ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er så fett...:tilber: Greit nok det er grisetøft med de gamle Gruppe B-bilene til Audi, men Lancia Delta kommer på en SOLID andreplass i min bok! Har en kompis med Delta HF Integrale EVO, og det er ufattelig moro å kjøre, selv med bare drøyt 200 HK...: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde en HF integrale gatebil jeg og.. ikke no gøy å take med dem.. taket klapper rimelig fort sammen.. hehehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde en HF integrale gatebil jeg og.. ikke no gøy å take med dem.. taket klapper rimelig fort sammen.. hehehe

:fy:: haha : Du sier ikke det?!? Hehe... Det er sånt man har veltebur for... Men å få plass til noe som helst i en Delta er lettere sagt enn gjort...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hissig bil.

Slik gikk det med den i sommer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Respekt ,for en av verdens feteste biler!! Spesielt for denne med rennsport oppsett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hissig bil.

Slik gikk det med den i sommer.

Oioi: eek : Var vel også en slik bil som endet gruppe b, da Henri Toivonen (R.I.P.) kræsjet stygt og omkom: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig lyd i den bilen, høres jo ut som kompressor jo. Er det drivverket som skriker så voldsomt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig lyd i den bilen, høres jo ut som kompressor jo. Er det drivverket som skriker så voldsomt?

Er vel kompressor i desse bilene mener jeg å ha lest: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel kompressor i desse bilene mener jeg å ha lest: klø :

Turbo og komressor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, en gruppe B bil i godt drag og ingen mennesker som står midt i veien??? hva skjer med verden? Har folk flest endelig skjønt at det ikke er så smart? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.