#1 Skrevet August 21, 2007 Synes lyden av denne bilen her er ganske tøff,turbo OG kompressor Bruker opp gira ganske fort den bilen der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2007 Dette er så fett... Greit nok det er grisetøft med de gamle Gruppe B-bilene til Audi, men Lancia Delta kommer på en SOLID andreplass i min bok! Har en kompis med Delta HF Integrale EVO, og det er ufattelig moro å kjøre, selv med bare drøyt 200 HK... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2007 hadde en HF integrale gatebil jeg og.. ikke no gøy å take med dem.. taket klapper rimelig fort sammen.. hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2007 hadde en HF integrale gatebil jeg og.. ikke no gøy å take med dem.. taket klapper rimelig fort sammen.. hehehe Du sier ikke det?!? Hehe... Det er sånt man har veltebur for... Men å få plass til noe som helst i en Delta er lettere sagt enn gjort... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2007 Hissig bil. Slik gikk det med den i sommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 22, 2007 Respekt ,for en av verdens feteste biler!! Spesielt for denne med rennsport oppsett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 16, 2007 Hissig bil. Slik gikk det med den i sommer. Oioi: eek : Var vel også en slik bil som endet gruppe b, da Henri Toivonen (R.I.P.) kræsjet stygt og omkom: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 16, 2007 Merkelig lyd i den bilen, høres jo ut som kompressor jo. Er det drivverket som skriker så voldsomt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 16, 2007 Merkelig lyd i den bilen, høres jo ut som kompressor jo. Er det drivverket som skriker så voldsomt? Er vel kompressor i desse bilene mener jeg å ha lest: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 16, 2007 Er vel kompressor i desse bilene mener jeg å ha lest: klø : Turbo og komressor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 16, 2007 Jøss, en gruppe B bil i godt drag og ingen mennesker som står midt i veien??? hva skjer med verden? Har folk flest endelig skjønt at det ikke er så smart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...