Anbefalte innlegg

Hvorfor skal eksosrør vises? OK det var tøft tidligere ( før 2002), men nå leveres jo allt ifra 1.1 liters fjott fiesta til 8.2liters kajakk med synlige eksosrør. Så hvorfor skal de som ikke har synlige rør på død og liv forlenge disse slik at de synes?

 

(En dum spør mer en 10 vise kan svare på)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min mening: Det kan SE tøft eller pent ut.

 

Pluss at naboungene i gata legger merke til at "oj den bilen er sikkert sprek, sjekk a TO potter" :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hver sin smak dette... liker du det ikke så liker du det ikke.. samme som med store hjul. hva er vitsen? foruten å se bra ut.. 20" gjør ikke no bedre kjøre egenskaper i bilen... nærmere tvert om...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns også det er tøft med stylede biler, men ikke med så store hjul at det ser ut som det kjøres på gummistrikk. Når det blir over 18" på en personbil er det noe som krasjer estetisk. Synlige eksosrør er sjelden tøfft. Det er noen få unntak naturligvis. OK, på RS6 er det vel tøft.

 

Kanskje noen som har uorginalt synlige eksosrør vil dele sine meninger. For all del, hvis man gjør det for at ungene i gata skal tro man har en rask bil er jo et svar. Men er det ikke litt sau i ulveklær med full RS styling på en bil med småmotorene fra VAG?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den nederste kommentaren var ikke spesielt særiøst ment nei....he he, men jeg syns det kan pynte opp bakenden på en bil med pent monterte og passe store rør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høl i hue tråd igrunn.. Snakk nå heller med designerne av biler da, vi kan ikke gjøre noe med det liksom.. vært innom her å sett flere ganger, verste er at det er vel seriøst og?? : klø :

 

Fint med eksosrør vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han syns tydligvis ikke det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns også det er tøft med stylede biler, men ikke med så store hjul at det ser ut som det kjøres på gummistrikk. Når det blir over 18" på en personbil er det noe som krasjer estetisk. Synlige eksosrør er sjelden tøfft. Det er noen få unntak naturligvis. OK, på RS6 er det vel tøft.

 

Kanskje noen som har uorginalt synlige eksosrør vil dele sine meninger. For all del, hvis man gjør det for at ungene i gata skal tro man har en rask bil er jo et svar. Men er det ikke litt sau i ulveklær med full RS styling på en bil med småmotorene fra VAG?

 

Orginalt 2 doble potter, men rørene er ikke synlig bak fangere. (diesel)

Kan gi deg et svar jeg.

-Jeg syns det er pent. Og da gjør jeg som jeg vil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Begynner noen å føle seg varm?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det framhever rumpa litt.....

Jeg velger å ha hva jeg vil på MIN egen bil å så får andre synes hva de vil!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Varm nei? Holder stort sett 37 grader jeg, men hele tråden er difus :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rolig folkens, jeg snakker om uorginale synlige rør, og lurer på hvorfor de skal forlenges slik at de synes. Men grunnen til at du ikke så det, er vel nettopp at du har forlenget dine rør slik at de vises, og prøver med latterliggjøring av en som stiller spørsmålet hvorfor det gjøres?

Folk må gjøre som de vil, jeg skal ikke bestemme. Men jeg forsøker å finne ut hvorfor dette gjøres. Ok, noen syns det er pent, andre tøffer seg for ungene i gata.

 

Til deg som mener jeg skal snakke med designere av bilene, ? Mener du at det er designerene sin feil at noen ødelegger det de har skapt, med altfor store hjul og synlige eksosrør?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rolig folkens, jeg snakker om uorginale synlige rør, og lurer på hvorfor de skal forlenges slik at de synes. Men grunnen til at du ikke så det, er vel nettopp at du har forlenget dine rør slik at de vises, og prøver med latterliggjøring av en som stiller spørsmålet hvorfor det gjøres?

Folk må gjøre som de vil, jeg skal ikke bestemme. Men jeg forsøker å finne ut hvorfor dette gjøres. Ok, noen syns det er pent, andre tøffer seg for ungene i gata.

 

Til deg som mener jeg skal snakke med designere av bilene, ? Mener du at det er designerene sin feil at noen ødelegger det de har skapt, med altfor store hjul og synlige eksosrør?

 

Snakker du til meg, eller til Trond?

Jeg har ikke forsøkt å latterliggjøre noen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rolig folkens, jeg snakker om uorginale synlige rør, og lurer på hvorfor de skal forlenges slik at de synes. Men grunnen til at du ikke så det, er vel nettopp at du har forlenget dine rør slik at de vises, og prøver med latterliggjøring av en som stiller spørsmålet hvorfor det gjøres?

Folk må gjøre som de vil, jeg skal ikke bestemme. Men jeg forsøker å finne ut hvorfor dette gjøres. Ok, noen syns det er pent, andre tøffer seg for ungene i gata.

 

Til deg som mener jeg skal snakke med designere av bilene, ? Mener du at det er designerene sin feil at noen ødelegger det de har skapt, med altfor store hjul og synlige eksosrør?

 

Neinei, med dette innlegget begynner ting å falle på plass, men innledningen var diffus, dvs en tanke merkelig formulert.. Mener du kun de som "bygger om" til synlige kan man jo ikke lenger snakke om designerne hos produsentene liksom..

 

Første post gav ingenting, den du skrev som jeg har sakset over forstår jeg mer av, men det er fortsatt ett underlig spørsmål, men det er da greit nok.. Du har jo forresten fått svar på det og av noen her..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.