#1 Skrevet August 22, 2004 Noen som har en BILLIG arbeidsbil? Jo mindre jo motor jo bedre er det Skal brukes som avisbud-bil! GTI'n blir litt dyr å bruke på småkjøring Gjerne en gammal Polo, Derby, Golf 1, etc.. HELST VW Og gjerne MAX 5000 kr og må være eu-godkjent og årsavgifta betalt Nå sier dere vel at jeg skal søke på finn.no, autodb.no osv osv, jada, har gjort det, men finner liksom ingen som faller i smak. Ingen som er "stygge" nok.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2004 Hva med denne fra ØP Fredag: Polo 1,3 89mod, 8 helt nye dekk, lav km, eu til 05, lite rust, selges 12000..........tlf: 91 34 68 41.... ...denne burde jo jeg kjøpe til skolebil...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2004 Denne her da... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=10474 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2004 Blir ikke noe av likevel... Kommer til å bruke litt tid fremover på å skaffe meg en Golf 3 TDK/TDI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...