#1 Skrevet August 21, 2007 Hei... Finner ikke noen firmaer som legger solfilm med grønntoning på sidevinduene foran. Har orginalt grønntonede bak så vil jo ha likt foran og Noen som veit? Bør være i oslo-østlandsområdet da Firmanavn, tilholdssted og tlfnr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2007 om du ser i signaturen min var dt slik film på golfen min, med samme grønntoning som nyere vag, art racing på gjøvik som hadde gjort dette knall jobb ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2007 eclipse har film med grønntoning. http://www.eclipse.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2007 sjekker ut begge jeg Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2007 moderator kan slette denne tråden da jeg har bestilt time hos eclipse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...