#1 Skrevet August 22, 2007 Bytter lambda nå, og kom på at jeg ikke har noen momentnøkkel som går over ledningene, og ingen pipe jeg vil ofre for saken heller. Er det virkelig så viktig? Stemmer godt med 37lbs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2007 biltema selger en pipe som er beregnet til lambda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2007 argh, blir 3dje turen i løpet av 4 dager da. Har ikke samme på mekonomen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2007 SKal også på med ny lambda nå, er det viktig med riktig moment? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2007 nei..er ikke viktig... men ikke dra til så det knaser.. og smør på kobberfett på gjengene..så kanskje dere klarer å løsne den når den må byttes neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2007 ..Og pass på å ikke få fettet inn i åpningene på sensoren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 23, 2007 Ble litt utsatt da jeg ikke hadde sjans til å få gjort det gjennom åpninga i batteriboksen. Lambdaen satt jo som f.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 23, 2007 ja..disse ruster som hell i gjengene..ofta man drar med gjengene ut...da er man fucked.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...