185/60-14 -valgets kval...

Anbefalte innlegg

Har i tråden om Golf 2en nevnt at jeg ble anbefalt Vredestein Hitrac av Christer (Dekkskift.no).

Desverre fikk vi ikke ordnet så jeg får dekk derifra, så kikker litt HER hos interdekk.no etter dekk og legge på selv før Rudskogentreffet.

Men har noen gode erfaringer med det ene eller andre?

Golfen har jo topphastighet på 167kmt så er ikke AKKURAT høyprestanda, men vil jo gjerne ha dekk med litt gode egenskaper. Vært veldig fornøyd med BFGoodrich g-Force på 100en, synes det V-mønsteret fungerte perfekt på mye vann, så kan godt tenke meg det i 185/60-14 og. (Kikket på profiler2, men lokale leverandøren var ikke grei på pris ELLER å montere der og da)

Vredestein Hitrac og Goodyear HydraGrip er dekk jeg synes SER ut til å ha bra drenerende mønster (men utseendet er ikke alt...).

Så, erfaringer, tips og forslag? :P

vr-hitrac.jpggy-hydragrip.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Goodyear dekket er knall på vann! vant testen i bladet bil i 2005 og i auto motor og sport 2006.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke funnet mye dekktester på norsk av året etc, men hvordan er dette HydraGrip dekket på andre egenskaper da (hvis du har testen tilgjengelig)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, da gjør man et forsøk på HydraGrip fra InterDekk, håper VIRKELIG de dekkene er fremme innen 1 sept! :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.