#1 Skrevet August 22, 2007 Jeg sliter med lekasje på servopumpa mi, blåst ut gummi o-ringen på toppen ved den store skruen. Lurer på om det skal sitte gummi o-ring eller kobberpakning under skruen. Det sitter en gummi o-ring der, som jeg har skiftet 2 ggr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2007 Hvis det er den store skruen med "krysset" så er det gummi O-ring der ja..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2007 Stemmer... Noen som har diameteren på denne? Den jeg har er ganske maltraktert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2007 kan finne det ut i løpet av kvelden hvis ingen er før meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2007 Dette kan du like godt kjøpe hos møller, mener den kosta 36kr. (bolten og o-ringen de kom i samme pose) Men du må søke her på forumet så finner du delenr på den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 22, 2007 Om jeg kjenner møller rett så er ikke dette noe de har på lager, og jeg skulle helst hatt det i orden i kveld, senest i morra... Jeg skal innom der i morra uansett da jeg trenger servoolje... -A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 22, 2007 Delenummer 026 145 541. Denne brukte faktisk å være på lager når jeg hadde bruk for det for noen år siden. Byttet denne skruen hvert halvår på S4-en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 22, 2007 Delenummer 026 145 541. Denne brukte faktisk å være på lager når jeg hadde bruk for det for noen år siden. Byttet denne skruen hvert halvår på S4-en. Takk! Krysse fingerne og håpe da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 22, 2007 Delenummer 026 145 541. Denne brukte faktisk å være på lager når jeg hadde bruk for det for noen år siden. Byttet denne skruen hvert halvår på S4-en. Mener den er utgått.... fikk kun repsett når jeg fikset min i sommer. Men problemet løses jo ikke med ny pakning da det er en ventil inni som forårsaker problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 22, 2007 Mener den er utgått.... fikk kun repsett når jeg fikset min i sommer.Men problemet løses jo ikke med ny pakning da det er en ventil inni som forårsaker problemet Jeg har bare klemt o-ringen tror jeg... Titta litt nærmere på den i kveld da jeg plukka den ut, den er omtrent delt i 2... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 22, 2007 Mener den er utgått.... fikk kun repsett når jeg fikset min i sommer.Men problemet løses jo ikke med ny pakning da det er en ventil inni som forårsaker problemet Neida, problemet løses ikke, men en skrue til 36 kroner kontra en pumpe til 4500 gjør at det lønner seg å bytte skruen mange ganger. Utgått har jeg hørt før også, men når jeg har spurt etter delenummeret, har de hatt den likevel. Problemet er at denne delen ikke står under S4 i albumet, mulig det er derfor du ikke har fått den, hvis du ikke har hatt delenummeret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 22, 2007 Jeg kjøpte en identisk O-ring hos et maskinfirma. Denne O-ringen hadde litt høyere shore verdi (litt hardere) og skulle tåle store trykk. Monterte med litt lock-tite for hydraulikk på gjengene til skruen med "X". Har holdt i over 4 år nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 23, 2007 Er skruen som blir litt deformert, så det funker sjeldent med bare ny pakning. Noen maskinerer litt på setet av skruen, så den blir litt kortere. Bårds løsning høres forresten ikke dum ut, og skruen med o-ring står så vidt jeg husker oppført under audi 200.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 23, 2007 Har vært å henta ny skrue med pakning idag, kosta 45kroner. De hadde den på lager siden det var solgt 5 (6 med min) på 1 år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 26, 2007 jeg bytta og denne X-skruen og pakningen på min for et halvt år siden.. helt fin fortsatt =) måtte oppgi delenr. for at de (møller) skulle finne den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...