#1 Skrevet August 22, 2004 ... Smokey and the Bandit går på tv3 klokka 12 i kveld, hvis noen er søvnløse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2004 TNX..Skikkelig kultfilm, Sheriffen er bare HELT konge Buford T. Justice :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2004 tv3 norge? får sette på dreeeeamboxen da... og ta det opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Trond W Grøvdal tv3 norge? får sette på dreeeeamboxen da... og ta det opp... Da er vi to !! Dreambox ruler BIG TIME!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Thomas Sandberg Da er vi to !! Dreambox ruler BIG TIME!!!! Hadde vært enda bedre hvis blå knappen hadde funket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 22, 2004 har den på dvd, å siden kjerringa har gått glipp av kult filmer som dette gjennom oppveksten måtte jeg tvinge henne til å se den i går! Hjelpe henne å fylle igjen de elementære hullene i oppveksten! hehe. Cannonbal run er forresten også en sånn film! Å blues brothers m.fler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 22, 2004 Smokey and the bandit 1,2,3, Cannonball-filmene (usikker på hvor mange som faktisk finnes.. 2-3?), og convoy er jo filmer som jeg absolutt burde ha i samlinga mi.. Skjemmes litt over at jeg ikke har noen av de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...