#1 Skrevet August 22, 2007 har koblet opp xenon på bilen min,. manglet en kontakt på ene siden så denne var ikke i bruk, men nå har jeg mistet parklysene mine å en av de tre sikringene mine ved batteriet har smeltet helt, måtte dra den ut i flere biter.. hm hva gjør jeg nå? funket ikke da jeg satte i ny sikring! haster litt!.. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2007 ser ut til att sikringem som har smeltet er noe som har vært slik lenge.. men jeg har fortsatt ikke parklys å vet ikke helt hvor jeg skal starte å feilsøke? noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2007 ser ut til att sikringem som har smeltet er noe som har vært slik lenge..men jeg har fortsatt ikke parklys å vet ikke helt hvor jeg skal starte å feilsøke? noen tips? Du har sjekka sikringene på venstre side i dash'en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2007 selvfølgelig:) så vet ikke hvor jeg skal starte nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...