Justerbart senkesett fra BS Bildeler.

Anbefalte innlegg

Veit ikke noe om de andre, men har Cobra fra autospar på min. Godt fornøyd med det. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey. jeg har Quattro jeg også... sånn jeg forstår det, kommer det på rundt 11,000,- Er det riktig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Var det jeg også skulle ha betalt, men surr og feilsendelse første gang ga meg rabatt. Fikk først til a4 med V6 motor i tillegg til at TUV manglet. Mener det først gikk tre uker fra jeg bestilte. Gikk derimot smertefritt å få levert det tilbake og tilsendt et nytt. Tok ca ei uke. Bestiller du fra autospar så presiser/minn de på å legge ved TUV papirene + dobbel og trippelsjekk type sett. Mitt heter SF-1214

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey, skal jeg huske på. Synes fortsatt 11k er mye penger, men må jo egentlig ut med såpass. blir til neste lønning om jeg er heldig. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey, skal jeg huske på. Synes fortsatt 11k er mye penger, men må jo egentlig ut med såpass. blir til neste lønning om jeg er heldig. :)

TIPS: BS bildeler krever ikke forskudd!

Bestillte selv derfra for over to måneder siden.. skulle ta ca. 4-6 uker, passe irriterendes da sommern er snart over nå og det enda ikke er kommet.. min første handel med BS så jeg skal ikke si at det er vanlig da. De er hvertfall best på pris på H&R etter hva jeg fant ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig! :) Hvor mye senker Weitec settet + er vel veldig stivt osv?

På Stylingtech fant jeg bare VogtLand og AP sett. De lå på rundt 9k+

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det senker så mye du vil det. Du kan få det så lavt at du ligger på bump-stop'ene om du vil. Det gjorde min da jeg slapp den ned fra bukkene, så måtte justere opp litt. Hehe.

Men TÜV godkjenningen er vel fra 30-70mm senk tror jeg. Men som sagt, man kan senke mer. Det kan man vel på alle coilovere.

Det var stivere enn jeg hadde trodd, men endel hakk mykere enn supersport som jeg syns er altfor hardt. Med supersport o.l. rister man løs tannfyllingene til slutt. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig! :) Hvor mye senker Weitec settet + er vel veldig stivt osv?

På Stylingtech fant jeg bare VogtLand og AP sett. De lå på rundt 9k+

Ja sjekka det nå.De hadde nå supersport for 2 uker siden:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

settet jeg hadde fra weitech var helt overlegent, så stivt at det gjør vondt, men man kan stille på hardheten=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jo an på hvilket Weitec sett man kjøper. Kan nok ikke justere hardheten på det til 8800,-.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

man kunne det på mitt, å det kostet ikke så mye som 8800 =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men gtn har nok ikke den funsjonen, har 60/60 sett fra weitech på golfen nå, å det er også veldig stivt og fint=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det senker så mye du vil det. Du kan få det så lavt at du ligger på bump-stop'ene om du vil. Det gjorde min da jeg slapp den ned fra bukkene, så måtte justere opp litt. Hehe.

Men TÜV godkjenningen er vel fra 30-70mm senk tror jeg. Men som sagt, man kan senke mer. Det kan man vel på alle coilovere.

Det var stivere enn jeg hadde trodd, men endel hakk mykere enn supersport som jeg syns er altfor hardt. Med supersport o.l. rister man løs tannfyllingene til slutt. :)

Godt å høre.:) Jeg er 18 så litt stive dempere er bare pluss...:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jo an på hvilket Weitec sett man kjøper. Kan nok ikke justere hardheten på det til 8800,-.

Det koster noe mer for justerbart senkesett til quattro. men om man ikke kan justere hardhet er jo greit nok til den prisen.:) Tror det holder å bare justere høyde for meg...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med frakt/leveringstid og montering av dette settet fra Weitec?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke peiling. Jeg kjøpte mitt fra AMP-tuning i tyskland.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit, skal ta en telefon dit jeg. Takker for alle svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer litt på om det tar lang tid å montere settet, har byttet fjører så vet at det går relativt fort forann, men hvordan er det bak?

Håper også at settet er montert da jeg får det, så jeg slipper å sette fjørene på demperne.

Hvordan får jeg settet godkjent på BT, hva må gjøres der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger vel 4hjuls kontroll og lys justering for å få godkjent det tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

+ justering av lasteventil. Finnes et skjema som BT har som er greit å bruke til dokumentasjon på dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.