VACN Oslo drar til Eikås 2007 (med en gjest fra vestfold)

Anbefalte innlegg

Nesten helt riktig, men vi må ha eksakt hvilken type sel for å kunne godkjenne svaret;)

Pfffff, nå er du bare vanskelig ass.

Men la gå. steinkobber sel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pfffff, nå er du bare vanskelig ass.

Men la gå. steinkobber sel.

: haha : Feil igjen:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : Feil igjen:nana:

Pffffffffffffffffffffffffff, er kun steinkobber sel de har på akvariet da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pffffffffffffffffffffffffff, er kun steinkobber sel de har på akvariet da.

Sa ikke at den var levende den de hadde på akvariet finnes mange bilder på veggene:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sa ikke at den var levende den de hadde på akvariet finnes mange bilder på veggene:nana:

Yeah yeah yeah, trenger ikke noe ryggekurs uansett jeg. Rygger rundinger rundt Andreas any day.: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yeah yeah yeah, trenger ikke noe ryggekurs uansett jeg. Rygger rundinger rundt Andreas any day.: rolleyes

Det skal ikke mye til for å få til: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal ikke mye til for å få til: haha :

Var det jeg mente, hehehehe. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for den. Men det ble ikke så ille da. ;)

Og du som sa du ikke var noe flink til å skrive reisebrev. Du skriver jo som om du aldri skulle gjort noe annet. Du er herved fast ansatt hver gang vi skal på tur. ;)

Du mener det ja;) Går i hvertfall raskere å få det ferdig en dine:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De så ikke direkte gamle ut da, hehehe

: smil : de var fra 15-18 de fleste , men som ørjan sa så var det ei som var 76 modell da ... he he og hu var faktisk veldig søt og.... men men skjønner ikke at de måtte låses inne da ... så ille er vi jo ikke ;)

Men uansett , dette var en konge tur ja , men at jeg hadde 1,4 tviler jeg på da , men ja sliten var jeg ...:evil: denne promillemåleren var jo ikke helt å stole på da , den samla sikkert opp alle som blåste før meg , og tilsammen hadde vi 1,4 ; : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det var så pass laber interesse for den lille uhøytidelige konkuransen så blir det ingen vinnere (og det burde vi kanskje være glad for når vi er klar over hva premien var: haha : )og svaret kommer her:

Hva får man om man krysser Roger med en Border Collie? Jo da får man en Grønnlands sel: haha : Bare se og sammenlign;)

DSC00114-2.jpg

Picture 206.jpg

DSC00131.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mimre minre. : smil :

For en fantastisk tur dette var, enda etter så lang tid sitter den friskt i minne, kan kanskje ha noe med noen spesielle innfall fra noen til tider. :tilber:

Mange koselig mennesker og mye moro både på farting rundt i Bergen by, på campen og tur - retur. :glad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mimre ja,

Jepp, Eikås treffene var super.. Synd det ble pause noen år. Får satse på at "nye" styret kan få til noe igjen.. Var jo fast innslag i mange år dette!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.