#1 Skrevet August 23, 2007 Min A4 2002 mod lim med org sportsunderstell(senket 2,5cm) har rundet 100.000km og begynner å bli litt slitt i dempere/fjæring.Har dere noen tips til meg hva som er best/billigst av å kjøpe nytt orginalt fra Møller,eller skal jeg gå for andre merker/levrandører?Vil gjerne beholde samme senkning og ikke gå for noe som er lavere.:)Er takknemlig for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2007 Den greieste og billigeste løsningen er vel å skifte dempere.Kjøpte gassdempere til org. sportsunderstell fra Sachs til min A6. Funker bra det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2007 Ok!Er det unødvendigt å skifte fjærer når alt først er av tror du?Er fjærene beregnet å vare så mye lenger enn demperne ved normalt bruk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2007 Så lenge fjærene ikke har seget noe, så er det vel greit? Men hvis den f.eks er baktung bør du jo skaffe deg nye fjærer og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2007 Takk for tilbakemeldingen.Skal sjekke om den er lavere enn når den var ny.Den virker litt lav bak:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...