Anbefalte innlegg

Min A4 2002 mod lim med org sportsunderstell(senket 2,5cm) har rundet 100.000km og begynner å bli litt slitt i dempere/fjæring.Har dere noen tips til meg hva som er best/billigst av å kjøpe nytt orginalt fra Møller,eller skal jeg gå for andre merker/levrandører?Vil gjerne beholde samme senkning og ikke gå for noe som er lavere.:)Er takknemlig for svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den greieste og billigeste løsningen er vel å skifte dempere.Kjøpte gassdempere til org. sportsunderstell fra Sachs til min A6. Funker bra det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok!Er det unødvendigt å skifte fjærer når alt først er av tror du?Er fjærene beregnet å vare så mye lenger enn demperne ved normalt bruk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge fjærene ikke har seget noe, så er det vel greit? Men hvis den f.eks er baktung bør du jo skaffe deg nye fjærer og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldingen.Skal sjekke om den er lavere enn når den var ny.Den virker litt lav bak:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.