Alarmen går i tide og utide!!

Anbefalte innlegg

Heisann. Har en 99 mod New Beetle med orginal alarm. Plutselig, gjerne midt på natta går alarmen..: bh : Har prøvd å trykke på knappen i dørstolpen, men det hjelper ikke.. Har måttet la bilen stå åpen!

Har sett at tegnet for at bakluken ikke er lukket, er tent noen ganger når jeg kjører..kan det være det som plutselig utløser alarmen? At det er noe muffens med den luken?

Alle svar mottas med takk!! Trenger å sove på natta jeg, hehe:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mest sannsynlig en mikrobryter i låsen, eller evt i håndtaket på bakluka (vet ikke hvordan det er på Beetle). Du finner feilen ved å lese ut feillager.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde det samme. Men etter at jeg fylte dørlåsene med CRC 3-36, har den ikke gått mere. Tipper at det har meg fukt eller noe i bryterene, som har blitt drevet ut.

Event elektrospray kan jo også funke. Har på forumet også sett en passat med helt oppspiste kabler i belgen i døra.

Dessuten, finn sirenenen og ta av en av kablene på den, så blir det stille... Min lå inni siden bak på venstre side, kom til fra siderommet i bagasjeavdelingen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da prøver jeg CRC i låsene først :) Takk for svar!! : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har slitt med samme på min Leon, spesielt når det regner mye. Har byttet begge dørlåsene framme, og har blitt bedre, baklukelåsen er litt ustabil også tror jeg. Er vel garantert samme låsene på din bil, møkka brytere :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.