erfaring med image wheels?

Anbefalte innlegg

noen som har bestillt eller kjenner noen som har bestillt felger fra Image wheels?

http://www.imagewheels.co.uk/

lurer på bestille derfra og har fått noen ålrajte priser:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Image Wheels på Poloen..Veldig solide felger :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pprræææhhææ. du kan jo ta en prat med gasoline.no ? de selger jo disse felgene;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tøft:=) er i kontakt med image wheels og fått en fin pris på felger med shipping.. bare usikker hvem hjul:confused: hehe

Dan Henning, hjula er solide? virker bra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjula er veldig solide..Har kjørt mye opp et par grusveier en god del..Der er det mange stygge steiner, og det er veldig få riper i felgkantene mine..Jeg har 215/40 på 9,5", så sier seg jo selv at felgene går en del utenfor dekkene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjula er veldig solide..Har kjørt mye opp et par grusveier en god del..Der er det mange stygge steiner, og det er veldig få riper i felgkantene mine..Jeg har 215/40 på 9,5", så sier seg jo selv at felgene går en del utenfor dekkene :)

har du bilde strekken?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange fete felger der... :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Got stretch ? ;)

IMG_6394.sized.jpg

Bilde_398.sized.jpg

Bilde_432.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe cool:) jeg vurderer 9 og 8 på golf 2r.. skal LANGT ned uten gjøre for mye med hjulhusa:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice ;) her er det jo gjort veldig masse for å komme så langt ned da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice ;) her er det jo gjort veldig masse for å komme så langt ned da :)

mhm:) + at du har litt breiere:P hehe hva slags et har du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 8,5" som jeg har foran, har jeg ET 25..9,5" bak har et 14

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel lite sammenheng på golf og en airhead polo da kenneth;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel lite sammenheng på golf og en airhead polo da kenneth;)

hehe;P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pprræææhhææ. du kan jo ta en prat med gasoline.no ? de selger jo disse felgene;)

Jeg hadde en forespørsel til gasoline angående Image-felger for et drøyt år siden. Blei mildt sagt overrasket over prisen. Disse felgene er DYRE, selv når man sammenligner med andre 3 delte felger fra andre produsenter. Kan nevnes at de ligger ca 40-50% høyere i pris enn "tilsvarende" 3-delte felger fra f.eks Kerscher (joda, klar over at det er billet felger). Men som Per nevner, Image har mange modeller som er potensielle drømmefelger. Billet 85 er for meg en av dem. BBS RS-look med muligheten for størrelser større enn 17" :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde en forespørsel til gasoline angående Image-felger for et drøyt år siden. Blei mildt sagt overrasket over prisen. Disse felgene er DYRE, selv når man sammenligner med andre 3 delte felger fra andre produsenter. Kan nevnes at de ligger ca 40-50% høyere i pris enn "tilsvarende" 3-delte felger fra f.eks Kerscher (joda, klar over at det er billet felger). Men som Per nevner, Image har mange modeller som er potensielle drømmefelger. Billet 85 er for meg en av dem. BBS RS-look med muligheten for størrelser større enn 17" :tilber:

gasoline skal jo sikkert tjene litt de og;9 har vært direkte i kontakt med image og prisen er ikke SÅÅÅÅ ille, ja det er dyre felger absolutt, men så koster jo bbs-rs litt og da om de er strøkne:9 solgt ett sett her i sommer for 12000kr..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du sier noe der. Ifølge de prislistene som ligger på imagewheels.co.uk er det faktisk ikke så ille. Derfor jeg i utgangspunktet sendte gasoline en mail for å høre på pris. Hadde sikkert gått ann å pruta litt, men prisen som de forlangte var i utgangspunktet mye mye drøyere enn de online prislistene.

Er det slik å forstå at prisen som ligger på nettsidene er såkalt "ferdig prutet" (20% av listepris) inklusive britisk moms (17%)? Isåfall, kan en unngå denne momsen hvis de skal sendes til Norge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt n00bie her da, men hva er billet felger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billett-felger er når senteret av felgen er maskinert ut av at helt stykke aluminium. Slik du sikkert har sett de f.eks har gjort hos Boyd Coddington på American Hotrod. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du sier noe der. Ifølge de prislistene som ligger på imagewheels.co.uk er det faktisk ikke så ille. Derfor jeg i utgangspunktet sendte gasoline en mail for å høre på pris. Hadde sikkert gått ann å pruta litt, men prisen som de forlangte var i utgangspunktet mye mye drøyere enn de online prislistene.

Er det slik å forstå at prisen som ligger på nettsidene er såkalt "ferdig prutet" (20% av listepris) inklusive britisk moms (17%)? Isåfall, kan en unngå denne momsen hvis de skal sendes til Norge?

den prisen jeg fikk når jeg spurte var faktisk litt under den prisen som stod i listene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine er kjøpt rett i fra Image i England..16 261,- inkl. moms utifra det jeg kan se på kvitteringen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.