#1 Skrevet August 23, 2007 Skulle bytte reim idag som følge av bytte til mindre ladehjul, men DET var lettere sagt enn gjort. Hvordan får jeg av hjulet som sitter på servopumpa ? For det må vel av for å få av reima som driver laderen og alt det andre ? Hjelp mottas med STOR takk Kristoffer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2007 Første bud er og sette plastdekselet under frontruta riktig vei.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2007 servohjulet er vel bare skrudd med 3 unbraco skruer vel,er vel bare å løsne dem og trekke det av?sitter det godt så kan du vel spray litt rustløser..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2007 Trodde det kanskje var en måte å få løsnet servoreimen jeg ? På en nogenlunde lik måte som man løsner den andre på... Fikk akkurat beskjed om ikke å skru av hjulet på servopumpa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2007 Det er bare å løsne skruene på servo pumpen(se bilde er ikke den beste tegningen). du trenger ikke skru av hjulet nei. den lengste skruen som sitter lengst bak på motoren er stramme mekanismen, den må løsnes på å får servo reimen mot veivhjulet for å få av reime, så kan du bytte lade reimen var ikke så lett å se pilene jeg tegnet men spør hvis du ikke skjønte det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2007 Så da trenger jeg bare å løsne den bakerste skruen der da ? Eller må jeg av meg hele pumpa ? Var så smart at jeg satte igang med dette ute i gården, siden bukken vi har på jobbens verksted står opptatt om dagen.. Var utrolig trangt å ligge under der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 23, 2007 Så da trenger jeg bare å løsne den bakerste skruen der da ? Eller må jeg av meg hele pumpa ? Var så smart at jeg satte igang med dette ute i gården, siden bukken vi har på jobbens verksted står opptatt om dagen.. Var utrolig trangt å ligge under der... du har pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2007 Fikk du det til, Kristoffer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...