Anbefalte innlegg

Skulle bytte reim idag som følge av bytte til mindre ladehjul, men DET var lettere sagt enn gjort. Hvordan får jeg av hjulet som sitter på servopumpa ? For det må vel av for å få av reima som driver laderen og alt det andre ?

Hjelp mottas med STOR takk :)

Kristoffer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første bud er og sette plastdekselet under frontruta riktig vei.... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

servohjulet er vel bare skrudd med 3 unbraco skruer vel,er vel bare å løsne dem og trekke det av?sitter det godt så kan du vel spray litt rustløser.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde det kanskje var en måte å få løsnet servoreimen jeg ? På en nogenlunde lik måte som man løsner den andre på... : klø : Fikk akkurat beskjed om ikke å skru av hjulet på servopumpa...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å løsne skruene på servo pumpen(se bilde er ikke den beste tegningen). du trenger ikke skru av hjulet nei. den lengste skruen som sitter lengst bak på motoren er stramme mekanismen, den må løsnes på å får servo reimen mot veivhjulet for å få av reime, så kan du bytte lade reimen

var ikke så lett å se pilene jeg tegnet men spør hvis du ikke skjønte det... :)

reimbytte.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så da trenger jeg bare å løsne den bakerste skruen der da ? Eller må jeg av meg hele pumpa ? Var så smart at jeg satte igang med dette ute i gården, siden bukken vi har på jobbens verksted står opptatt om dagen.. Var utrolig trangt å ligge under der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så da trenger jeg bare å løsne den bakerste skruen der da ? Eller må jeg av meg hele pumpa ? Var så smart at jeg satte igang med dette ute i gården, siden bukken vi har på jobbens verksted står opptatt om dagen.. Var utrolig trangt å ligge under der...

du har pm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du det til, Kristoffer??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.