#1 Skrevet August 23, 2007 Mulig å få tak i chrome skiltplater med vw audi klubb på eller noe sånn??? Syns jeg så et innlegg her med en golf som hadde det. Fant ikke innlegget igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2007 han hadde vel satt på merkene selv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2007 Må vel ta den løsningen jeg og da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2007 Søkefunksjonen er der enda:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=90396&highlight=Chrome+skiltplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2007 Takk for den. Da får jeg bare skaffe meg klistremerker da... syns det hva dårlig at jeg ikke fikk det da jeg ble medlem. Men men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...