#1 Skrevet August 23, 2007 Skal montere 6trinns kasse fra S4 V8 etterhvert i 200'n. Men trenger jeg nytt svinghjul og clutch? Eller passer det med det som sitter på 3b'n ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2007 Ingen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2007 Mener på at 5-trinnskassene har opplagring i veiva mens 6-trinnskassene har opplagring i svinghjul. Så ja, du må vel ha et annet svinghjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2007 Mener på at 5-trinnskassene har opplagring i veiva mens 6-trinnskassene har opplagring i svinghjul.Så ja, du må vel ha et annet svinghjul Hmm takk... Da får jeg ta av svinghjulet og clutchen på motoren kassa satt på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2007 Hvis det svinghjulet kommer fra v8, passer det ikke på din 3b.. v8 har 10bolt feste mens alle andre har 8.. Men du kan se på svinghjulet om det er opplagring i det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2007 Hvis det svinghjulet kommer fra v8, passer det ikke på din 3b..v8 har 10bolt feste mens alle andre har 8.. Men du kan se på svinghjulet om det er opplagring i det:) Hvordan ser jeg det? Hva vil opplagring si egentlig ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 26, 2007 Med opplagring mener jeg støtte til enden av inngående aksling fra girkasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 26, 2007 Med opplagring mener jeg støtte til enden av inngående aksling fra girkasse et lite lager på svinghjulet liksom ? Kan ikke si jeg så noe sånt der. MEn er jo bare å pelle av clutchen så ser jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 26, 2007 Hadde jeg bare funnet et bilde på nettet.. Du vil se det når du tar av clutchen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 26, 2007 Det er opplagring i svinghjulet du trenger for å få brukt 6-trinnskassen ja. Vil tro det enkleste er å få tak i et svinghjul fra S2, S4 eller S6 med 2.2T. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 27, 2007 Det er opplagring i svinghjulet du trenger for å få brukt 6-trinnskassen ja. Vil tro det enkleste er å få tak i et svinghjul fra S2, S4 eller S6 med 2.2T. Hvordan er det med clutchen da? Må ha ny av den også da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 27, 2007 Ja, det må du. Evt. bruke den fra S4 4.2'en, jeg tror det skal gå.. (er ikke helt sikker, men det ser du fort om passer sammen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 27, 2007 Ja, det må du. Evt. bruke den fra S4 4.2'en, jeg tror det skal gå.. (er ikke helt sikker, men det ser du fort om passer sammen) De svinghjula med opplagring, er det dobbeltmassehjul ? Har 0 peil p ådetta ass..heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 27, 2007 Kan være, men ikke nødvendigvis.. En del biler har dobbeltmassehjul, men mange har også ikke det selv om de har opplagring i svinghjulet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 4, 2007 Hei sann. Skal du kvitte deg med det 3B svinghjulet du har nå?! Hvis ja, så send en meld eller ring kenneth på 90852323 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 4, 2007 Hei sann. Skal du kvitte deg med det 3B svinghjulet du har nå?! Hvis ja, så send en meld eller ring kenneth på 90852323 Det skal vel bort etterhvert. Men er langt fram i tid! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...