#1 Skrevet August 23, 2007 noe i likheten med de her,laga custom eller er det noe som noen har laga?dissa sitter på lord of the rings cabben... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2007 Etter hva som stod i Max power eller no for et år eller to siden, hadde eieren laget disse selv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2007 aha...må nesten lage meg noen sånne jeg da...=O) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2007 Morten Hansen i klubben som har/hadde denne bilen. kontakt han og hør om de kan lage til deg. evt John-Arne Øverby custom karer begge to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2007 Han har laget dem selv det stemmer, han har laget 5stk til felgene mine... meget fin kvalitet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2007 Gi meg mål du så skal vi vel få de fikset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 26, 2007 supert...hva lager du dem i forresten?aluminium? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 26, 2007 supert...hva lager du dem i forresten?aluminium? Får de laget i aluminium ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 26, 2007 Du får iallefall dette orginalt til RSL cult felgene i forskjellige lengder. om de passer andre felger vet jeg ikke? http://www.rsl-motorsport.de/Inhalt/CULTWHEELS/zubehoer.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 26, 2007 skal nok sitte på lotus omega felger...skal måle senterhull når jeg kommer på jobb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...