Reparere skade/sprekk i RS2 bakfanger

Anbefalte innlegg

fikk RS2 hekken i dag. Innpakket i noe så elendig som to svarte søppelsekker: bh :

 

med tanken på innpakkingen så var det bare denne skaden + att det må fylles i hakket til hengerfeste.

 

Spørsmålet er hva som er best å bruke på dette?

Jeg tenkte glassfiber på innsiden og glassfiberspakkel.. Gode tips mottas med stor takk!

 

Ny031.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uorginal denne? Min er i plast iallefall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uorginal denne? Min er i plast iallefall..

din er helplast`?

Synes det var litt rart med det tynne greia ytterst.. er noe annet noe innenfor. Skulle være orginal men..

Ser grei ut ellers igrunn så hvis jeg bare får fikset dette så tror jeg det blir bra

 

edit;: måtte sjekke annonsen igjen.. egentlig en dårlig annonse, men står jo skrevet som om den skulle være orginal og ser bra ut på bilden.. åsså er jo skiltlyset NYTT..heh

 

oversatt med altavista:

The bumper is of an AUDI R-S 2 BJ 12/94, blue met. lachiert. The registration plate light is completely new.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helplast ja.. har faktisk ei lita sprek på samme plass som deg, men den er lita..

Tror nok din er uorginal ja.. Men da blir den lettere og jobbe med, når du skal reparere tenker jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror den er orginal.. det hvite some er sprukket er bare lakk/fyller eller noe sånt.

delenr 8A0 807 301 BA

 

tror jeg prøver meg med glasfiber på innsiden og glassfibersparkel, hvis ingen har noe bedre tips.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok orginal ja:) var å hentet den fra rep. i dag. var en gammel skade der fra før. han hadde fjernet alt og reparert det skikkelig..

Han brukte et svindyrt lim+armering på innsiden. så får håpe det holder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.